قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان همچنان قربانی می گیرد/ ۴۹ نفرکشته و زخمی شدند+ فیلم و تصاویر

مدیر مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زاهدان گفت:برخورد دو خودرو وانت تویوتا حامل اتباع افغان درمحور سراوان-خاش ۳۰ نفرکشته و ۲۱ نفر مجروح برجای گذاشت.

قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستانراشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: براثر برخورد دو خودرو وانت تویوتا حامل اتباع افغان در ۸۰ کیلومتری محور سراوان-خاش موتور علی خان ۲۸ نفر در دم جان باختند و ۲ نفر از مجروحان حین درمان در بیمارستان جان باختند.

او ادامه داد: این حادثه در ساعت ۲:۳۰ بامدادامروز رخ داد وبلافاصله تیم های امدادی به محل اعزام شدند.

راشدی افزود :در این حادثه ۲۱ نفر نیز مصدوم شدند که با ۷ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی خاش منتقل شدند.

افزایش شمار تلفات و خسارات ناشی از قاچاق سوخت و انسان در جاده‌های سراوان

برخی افراد سودجو فعال در قاچاق انسان پس از انتقال اتباع خارجی غیر مجاز به داخل کشور آنان را با خودرو‌های تیزرو سواری و وانت به استان‌های داخلی انتقال می‌دهند که در این میان برخی رانندگان برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده‌های اصلی و فرعی حرکت می‌کنند که بعضا منجر به حوادث جبران ناپذیری می‌شوند.

قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان همچنان قربانی می گیرد/ ۴۹ نفرکشته و زخمی شدند+ تصاویر

برخی از این رانندگان در هر خودروی سواری با ظرفیت ۵ نفر تا ۱۸ نفر و در خودرو‌های وانت تا ۳۰ نفر را نیز سوار کرده و در جاده‌ها به حرکت در می‌آیند.

ایوب کرد سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه مرگبار بامداد امروز در محور مواصلاتی سراوان- خاش گفت:متاسفانه هرساله قاچاق سوخت و انسان در جاده‌های سراوان سبب تلفات و خسارات زیادی می‌شود.

قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان همچنان قربانی می گیرد/ ۴۹ نفرکشته و زخمی شدند

او  علت بروز این سانحه رانندگی را منوط به تحقیقات بعدی برشمرد و تصریح کرد: تردد ناوگان حامل اتباع بیگانه در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان معضلی است که همواره امنیت تردد در جاده‌ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادث ناگوار رانندگی می‌شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از همان نخستین ساعت بروز سانحه در محل حاضر و اقدامات لازم را برای پاکسازی محل حادثه انجام داده اند، افزود: هم اینک عبور و مرور در محور سراوان – خاش به حالت عادی در جریان است.

انتهای پیام/ع

تصادف مرگبار در محور خاش

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
امشب از وقتی از اخبار شنیدم جگرم سوخت برای این کشته شدگان اهل افغانستان، شاید خیلی از خانواده هاشون هنوز خبر هم ندارند که چه اتفاق تلخ و جانسوزی افتاده است، کسی که مسافر دارد چشم براه است
خدایا به حق این شب عزیز میلاد پیامبر ملت شریف و مظلوم افغانستان را خودت نجات بده الهی آمین
آخرین اخبار