۵ درصد از جمعیت نظرآباد عضو کتابخانه هستند

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد از عضویت ۵ درصدی جمعیت این شهرستان در کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

ابوالفضل آزادفلاح، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، با تاکید بر اهمیت کتاب گفت: باتوجه بر اهمیت موضوع کتاب و کتاب خوابی همواره سعی نمودیم سرانه این مهم در نظرآباد را ارتقا بخشیم تا افراد بیشتری راغب به عضویت در کتابخانه‌ها و مطالعه کتاب باشند.

او افزود: در حال حاضر شهرستان نظرآباد مجموعا ۹ باب کتابخانه که شامل ۴ کتابخانه شهری و ۵ کتابخانه روستایی می‌باشد را با ۷۲۰۰ نفر عضو که حدودا ۵ درصد از جمعیت شهرستان را شامل می‌شود داراست.

آزادفلاحدر ادامه گفت: خوشبختانه نظرآباد از نظر تعداد و مساحت کتابخانه وضعیت خوبی را دارد به نحوی که در حال حاضر سرانه ما در نظرآباد ۱/۵ برابر سرانه مصوب کشوری است و اگر از کتابخانه مجمتع فرهنگی در حال احداث شهر تنکمان نیز بهره برداری شود این سرانه ۲ برابر خواهد شد.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد با اشاره بر لزوم انجام اقداماتی جهت گرایش افراد جامعه به سمت و سوی کتاب افزود: طبق روال هرساله که در یکی از روز‌های هفته کتاب و کتابخوابی جهت گرایش افراد بیشتری برای عضویت در کتابخانه‌ها طرح عضویت رایگان را اجرا می‌کنیم لذا روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۲۵ در تمام کتابخانه‌های عمومی طرح نامبرده عملیاتی خواهد شد.

انتهی پیام/د.خ

کتابخانه های نظرآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.