بررسی مشکلات شهرک طالقانی بندر ماهشهر

جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرک طالقانی پس از بازدید در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرک طالقانی برگزار شد.

بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به پیگیری‌های امام جمعه شهرک طالقانی در خصوص مشکلات و معضلات شهرک طالقانی گفت: فرمانداری بندر ماهشهر و ادارات این شهرستان آمادگی کامل جهت رفع مشکلات شهرک طالقانی را دارند و در آینده‌ای نزدیک شاهد شروع پروژه ساماندهی کانال دفع آب‌های سطحی در شهرک طالقانی خواهیم بود.

او در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده کودک ۵ ساله افزودند با ساماندهی کانال دفع آب‌های سطحی دیگر شاهد چنین حوادثی نخواهیم بود.

حجه الاسلام والمسلمین سید سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی ضمن تقدیر از اهتمام مسئولین برای مرتفع نمودن مشکلات و تقویت زیر ساخت‌های شهرک طالقانی بیان داشت: در چندسال گذشته شاهد شروع پروژه‌های خوبی اعم از ساخت ۳ مدرسه، کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی و ... بودیم که امیدواریم هر چه زودتر شاهد پایان پروژه‌ها و بهره برداری از آن‌ها خواهیم بود.

او با اشاره به فوت کودک ۵ ساله در کانال دفع آب‌های سطحی در شهرک طالقانی افزود: مکاتبات و رایزنی‌های فراوانی جهت احداث کانال دفع آب‌های سطحی به صورت استاندارد صورت گرفته، اما عزم جدی در این خصوص وجود نداشته، ولی هم اکنون این موضوع که به مطالبه عمومی شهروندان تبدیل شده، شاهد عزم مسئولان برای رفع این معضل هستیم.

انتهای پیام/م

توجه به مشکلات شهری در بندر ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.