سرپرست فرمانداری البرز :

دوربین عوارضی مهرگان به حصارخروان منتقل می شود

سرپرست فرمانداری البرز از دستور استاندار برای انتقال دوربین عوارض مهرگان به محمدیه در حوالی روستای حصارخروان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد نصیری سرپرست فرمانداری البرز دیشب در برنامه بی حاشیه به مشکل پرداخت هزینه‌های عوارضی ساکنان بخش محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: استاندار اخیراً در نشست معاونان، دستور انتقال دوربین عوارض مهرگان به محمدیه در حوالی روستای حصارخروان را صادر کرد.

نصیری افزود: حدود ۱۱ سال از ساخت مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان در بیابان‌های شترک می‌گذرد و مشکلات زیرساختی این ناحیه شهری، آرام آرام حل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری البرز با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان مردم مهرگان نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو مرکز جامع سلامت دولتی در ساعات اداری به مردم خدمات ارائه می‌کنند و باید در سریع‌ترین زمان ممکن، یک درمانگاه شبانه روزی دولتی در مهرگان راه اندازی شود.

او افزود: سازمان تأمین اجتماعی علیرغم اینکه اکثر مردم ساکن مهرگان دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، حاضر نشده است یک بیمارستان تأمین اجتماعی راه اندازی کند و امیدواریم این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گفته نصیری، بر اساس بخشنامه استاندار قزوین، تمامی فرمانداران و بخشداران موظفند روز‌های سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ به در ملاقات‌های مردمی به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مردم ناحیه شهری مهرگان نیز می‌توانند هر سه شنبه با مراجعه به فرمانداری البرز، مشکلاتشان را مطرح کنند.

*کلنگ زنی پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان

مریم نخستین، شهردار محمدیه هم که دیشب میهمان برنامه بی حاشیه بود از کلنگ زنی پارک بانوان در مهرگان در روز‌های آینده خبر داد و گفت: فضا‌های عمومی شهری مانند کتابخانه در این پارک، احداث می‌شوند.

نخستین با اشاره به مشکلات این ناحیه شهری در ده سال گذشته، گفت: ناحیه شهری مهرگان با ۲۷ هزار واحد مسکونی و ۵۳ هزار نفر جمعیت در کمتر از ۱۰ سال ساخته شده است و باید در همان ابتدا، خواسته‌ها و نیاز‌های مردم تأمین می‌شد.

شهردار محمدیه همچنین درباره مشکلات به وجود آمده بر سر صدور مجوز‌های ساخت و ساز از سوی شهرداری گفت: مطالبات اداره آب و فاضلاب باید از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان پرداخت شود تا شهرداری بتواند پروانه ساخت و ساز در ناحیه شهری مهرگان را صادر کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.