معاون اول رئیس جمهور در میاندوآب؛

علی رغم تحریم ها در تمامی زمینه ها پیشرفت کردیم/در اوج تحریم ها بنزین صادر می‌کنیم

جهانگیری در میاندوآب گفت:علی رغم تحریم ها در تمامی زمینه ها پیشرفت کردیم و دولت باید از هر جناحی به منظور تامین نیاز‌های مردم تلاش کند.

علی رغم تحریم ها در تمامی زمینه ها پیشرفت کردیم/در اوج تحریم ها بنزین صادر می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب گفت:دولت باید از هر جناحی  در راستای توسعه و تامین نیاز‌های مردم و زیربنا‌های لازم تلاش کند.
 
معاون اول رئیس جمهور گفت:زیرساخت‌های بهتر موجب امنیت پایدار می‌شود که مقوله اصلی و لازمه توسعه پایدار است.

او ادامه داد:مرزداران ما مردمی هستند که در شهر‌ها و روستا‌های مرزی  در کنار  هم نیرو‌های مسلح زحمتکش زندگی می کنند.
 
جهانگیری افزود:فرهنگ و تمدن اصیل کشور در کنار توسعه و امنیت پایدار نشان می‌دهد که اگر مشکلی وجود دارد بخاطر کم‌کاری مدیران بوده است.

او افزود:برخلاف تمام فشار‌ها و تهدیدات، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و در سال‌های مختلف با وجود تحریم‌ها و تهدیدات علیه ایران، شاهد روند رشد و توسعه بوده‌ایم.

جهانگیری افزود:در اوج تحریم‌ها بنزین صادر می‌کنیم. نباید اجازه تفکر غلط مبنی بر اثرگذاری فشار‌ها را بدهیم.

وی گفت:در هر زمینه‌ای شاهد پیشرفت و توسعه هستیم، سرمایه فقط نفت و معدن نیست بلکه نیرو‌های صادق و کاربلد اصلی‌ترین سروایه و دلیل پیشرفت هستند

او بیان کرد:باید قدردان مدیران باشیم، اتفاقاتی که در روستا‌ها رخ داده بی سابقه است.

او با اشاره به اینکه گازرسانی به روستا‌ها تا پایان دولت به پایان می‌رسد گفت:مشکلات آبی در روستا‌ها رفع شده و همچنان در حال اجرای پروژه‌های توسعه محور هستیم.
 
او بیان کرد:طرح‌های دارای فایده برای مردم باید به پایان برسند، استدلال‌های مختلف به منظور معطل ماندن درست نیست.

جهانگیری افزود:طرح‌های توسعه محور در غرب کشور با توان در حال اجرا است و تقریبا طرح‌های آبی، خاکی در منطقه به پایان رسیده است.

او گفت:باید اقداماتی انجام شود که مسیر زرینه رود در داخل شهر میاندوآب بهبود یافته و با کمک وزارت کشور و توسط شهرداری نسبت به اصلاح و بهبود وضعیت این مسیر اقدام شود.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد:در حوزه صنعت باید به چنین مناطقی توجه شده و نسبت به بررسی‌های میدانی اقدام شود.

او افزود:این منطقه پتانسیل قوی معدنی دارد و باید نسبت به پیگیری و بکارگیری ظرفیت‌های ویژه توجه شود.

جهانگیری با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی میاندوآب گفت:پروژه پتروشیمی میاندوآب باید به پایان برسد چراکه بعد از اجرای ۹۷ درصد، دیگر معطل ماندن آن مفهومی ندارد.

او افزود:در حوزه بیمارستانی و درمان، خدمت رسانی و تامین نیاز‌های مردم اندازه هزاران سخنرانی اثرگذار است و باید به این سمت حرکت کنیم.

او افزود:قدرت اجرایی مدیران قادر به تامین کمبود درآمد‌ها است چراکه مدیر دارای صلاحیت می‌تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

او گفت:طرح پوشش اجباری بیمه درمانی جزو بهترین و موثرترین اقداماتی است که در حوزه درمان اجرا می‌شود و باید قدردان اجرای این طرح باشیم.

انتهای پیام/گ
 

سفر معاون اول رئیس جمهور به میاندوآب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.