موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹ + تصاویر

در سال ۲۰۱۹ فیلم‌های ترسناک زیادی ساخته شد، از دلقکی که از ترس انسان‌ها تغذیه می‌کند تا فیلم‌های رازآلود که به این سادگی‌ها متوجه داستان آن نمی‌شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دیگر فقط فیلم‌ها نیستند که ترسناکند؛ بلکه در دنیای اطرافمان، هرروز اتفاقات ترسناک و آزاردهنده‌ای رخ می‌دهد که برروی ما تاثیر می‌گذارد.

فیلمسازان نیز این فرصت را غنیمت شمرده و از ترس‌های ما در راستای ساختن فیلم‌های ترسناکشان استفاده می‌کنند؛ چه با ساختن ریبوت (بازسازی فیلم‌های قدیمی) و چه ساخت فیلم‌هایی در سبک‌های جدید.

در سال ۲۰۱۹ نیز فیلم‌های ترسناک زیادی در هالیوود ساخته شد، از دلقکی که از ترس انسان‌ها تغذیه می‌کند، گرفته تا فیلم‌های رازآلود و معمایی که به این سادگی‌ها متوجه داستان آن نمی‌شوید. با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم‌های سینمایی ترسناک سال ۲۰۱۹ آشنا شوید.

آن: قسمت دوم

عنوان اصلی: It: Chapter ۲

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

شاید قسمت دوم فیلم «آن»، به‌اندازه قسمت قبلی‌اش ترسناک نباشد، اما برای هرکسی که از فیلم‌های ترسناک و شخصیت‌های دلقک استفن کینگ (نویسنده رمان) لذت ببرد، این فیلم بهترین انتخاب است. شاید مواجهه با ترس‌های درونی برای هر انسانی، ترسناک‌ترین مسئله ممکن باشد.

نویسنده و کارگردان نیز از این قضیه استفاده کرده و پنی‌وایز دلقک را در قسمت دوم فیلم به شکار همان کودکان قسمت اول می‌فرستند که اکنون پس از گذشت ۲۷ سال بزرگ شده‌اند. ممکن است که قسمت دوم فیلم سینمایی آن، بهترین فیلم سینمایی ترسناک امسال نباشد، اما داستانی قابل احترام به قلم استفن کینگ را به‌نمایش درآورده است.

شمارش معکوس

عنوان اصلی: Countdown

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

شاید این یکی را بتوان جزو ترسناک‌ترین فیلم‌های سینمایی امسال به‌شمار آورد. تصورش را بکنید؛ تلفنتان، شما را بکشد. داستان این فیلم بدین صورت است که یک اپلیکیشن، فراگیر شده و وقتی که دانلودش می‌کنند، زمان مرگ اشخاص را به آن‌ها می‌گوید.

خنده‌دار است، نه؟ در ابتدا شخصیت‌های فیلم نیز همین واکنش را نشان می‌دهند، تااینکه متوجه می‌شوند، اعداد درحال شمارش معکوس هستند و آن وقت است که کمی بیشتر قضیه را جدی می‌گیرند؛ بنابراین فیلم درباره این است که دقیقا قبل از اینکه شمارش معکوس تمام شود، چه اتفاقی میفتد.

آماده‌ای یا نه؟

عنوان اصلی: Ready Or Not

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

زنی با بازی ساماندرا ویوینگ، پس از ازدواج با مردی که فکر می‌کرد عشق ابدی‌اش خواهد بود، در شب عروسی‌اش متوجه می‌شود که خانواده همسرش عادی نیستند. این خانواده ثروتمند که به کسب‌وکار طراحی و تولید بازی‌های تخته‌ای مشغول هستند، از او می‌خواهند که با آن‌ها بازی کند.

بدین صورت که فرار کند و خانواده همسر به‌قصد شکار به دنبالش بروند، اما کمی بعد زن متوجه می‌شود که هیچ چیز شوخی نیست و خانواده از اسلحه‌ها و گلوله‌های واقعی استفاده می‌کنند (چیزی که در تریلر فیلم نیز می‌بینیم) و داستان از همینجا شروع می‌شود.

آدام برودی و اندی مک‌داول، هزینه زیادی برای عوامل و بازیگران فیلم پرداخت کردند، اما نتیجه، چندان جالب از آب درنیامده است، هرچند که منتقد‌ها فیلم را پسندیدند.

اره برقی مخملی

عنوان اصلی: Velvet Buzzsaw

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

فیلمی نه‌چندان موفق و جالب‌توجه از کارگردان فیلم سینمایی «شبگرد» (Nightcrawler)، دن گیلوری، که ترکیبی است از فیلم‌های سینمایی «مربع» (The Square) و «چشمان لارا مارس» (Eyes of Laura Mars).

در این فیلم، جیک جیلنهال، نقش یک منتقد هنری را ایفا می‌کند که نقاشی رازآلودی از یک هنرمند ناشناخته را کشف می‌کند که قدرت‌های ماورایی دارد و از هرکسی که قصد دارد از این نقاشی سودی به‌دست بیاورد، انتقام می‌گیرد.

اعجوبه

عنوان اصلی: Prodigy

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

فیلم‌های سینمایی ترسناک سال ۲۰۱۹وقتی که یک نوجوان به‌جای بروز علائم بلوغ و تغییر هورمون‌ها، نشانه‌های دیگری از خود بروز می‌دهد و رفتار‌های پرخاشگرانه نوجوانانه‌اش به رفتار‌هایی شیطانی تبدیل می‌شود، اوضاع کمی سخت می‌شود.

روز مرگت مبارک

عنوان اصلی: Happy Death Day ۲ U

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

این فیلم سینمایی، دنباله‌ای است بر قسمت اول که برخلاف قسمت قبل، با استقبال چندانی مواجه نشد و نتوانست موفقیت آن را تکرار کند.

داستان اصلی فیلم، سوژه جالب و عجیبی دارد، با این مضمون که دختری در روز تولدش کشته می‌شود، اما هربار دوباره در همان روز بیدار می‌شود و باید کشف کند که چه کسی او را کشته و قسمت دوم فیلم نیز در ادامه آن است.

ما

عنوان اصلی: Us

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

«جوردن پیل»، کارگردان فیلم سینمایی ترسناک «برو بیرون»، (Get Out) سعی کرده که فیلم دیگری شبیه به این فیلم بسازد و در این راه، بازیگران معروفی همچون وینستون دوک، لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس و تیم هیدکر را گردهم آورده است.

داستان فیلم درباره خانواده‌ای سیاهپوست است که توسط گروهی از افرادی که به‌شدت شبیه به خودشان هستند، دنبال می‌شوند و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند (این بخش از فیلم در تریلر وجود دارد و اسپویل نیست). کارگردان به‌هیچ وجه نتوانسته فیلم را خوب از آب دربیاورد.

فیل «ما» درست مانند فیلم بیا بیرون، آغاز خوبی دارد، اما ادامه‌اش نمی‌تواند مخاطب را جذب کند، اما تفاوتش با «بیا بیرون» در این است که این فیلم، تنها در چند دقیقه ابتدایی کشش دارد و این جاذبه چندان ادامه ندارد.

قبرستان حیوانات خانگی

عنوان اصلی: Pet Sematary

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

جیسون کلارک، ایمی سیمتز و جان لیتگو در بازسازی فیلم کلاسیک ترسناکی از روی رمانی از استفن کینگ، ایفای نقش کرده‌اند که داستان آن درباره خانواده‌ای است که به خانه‌ای در نیوانگلند نقل‌مکان می‌کنند و درآنجا با حقایق وحشتناکی درباره حیاط پشتی خانه روبرو می‌شوند.

نفرین لا لورونا

عنوان اصلی: The Course of La Llorona

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

عوامل فیلم سینمایی «احضار» (Conjuring) که اکنون دیگر دنیایی سینمایی برای خود ساخته‌اند و فیلم‌های مختص خودشان را دارند، یک بار دیگر جهان خود را توسعه داده و اینبار به داستان پدر پرز، یکی از شخصیت‌های فیلم سینمایی «آنابل» (Annabelle) پرداختند.

درواقع فیلم نفرین لا لورونا، اسپین‌آف فیلم آنابل به‌شمار می‌آید که در آن، پدر پرز با لا لورونای جنزده که از افسانه‌های مکزیک سردرآورده، روبرو می‌شود.

برایت‌برن

عنوان اصلی: Brightburn

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

تصور کنید چه می‌شود اگر سوپرمن به‌جای ابرقهرمان، یک ابرشرور باشد؟ این شبیه همان اتفاقی است که در داستان ضدقهرمانی فیلم برایت‌برن رخ می‌دهد؛ زن و شوهری که سرپرستی بچه‌ای را برعهده می‌گیرند که از سیاره دیگری به زمین آمده و قدرت‌های خاصی دارد، اما از قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌اش درجهت انجام کار‌های خوب استفاده نمی‌کند.

کمال

عنوان اصلی: The Perfection

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

درحالیکه جوردن پیل، مشغول ساختن فیلم سینمایی «ما» بود، بازیگر نقش منفی فیلم قبلی‌اش، آلیسون ویلیامز، پیشنهاد بازی در فیلم ترسناک دیگری را دریافت کرد؛ فیلم «کمال» که درباره دو ویولون‌سل‌زن سرسخت است که قصد دارند در کار خود بهترین شوند. فیلم به‌گونه‌ای ساخته شده که احتمالا پس از دیدن آن، دیگر سمت ساز‌های زهی نخواهید رفت.

گودزیلا: پادشاه هیولا‌ها

عنوان اصلی: Godzilla: King of the Monsters

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

شاید گودزیلا برای شما یا هر شخصی دیگری ترسناک نباشد. بله، درست است. درواقع دورانی که تماشای فیلم گودزیلا و کینگ‌کونگ برای مردم ترسناک بود، گذشت، اما هنوز هم این نوع فیلم‌ها در ژانر فیلم‌های ترسناک دسته‌بندی می‌شوند و ما باید در این فهرست، معرفیشان کنیم.

گودزیلا برگشته و اینبار به‌همراه او، ماترا، رودان و پادشاه گیدورا هم آمده‌اند تا جنگی تمام‌عیار داشته باشند. ورا فارمیگا، میلی بابی براون، کایلی چندلر، سالی هاوکینز و کن واتانابه در این فیلم سینمایی، دورهم جمع شده‌اند تا به شما این امید را بدهند که فیلم، چیزی بیشتر از چند سکانس جنگ میان هیولا‌های غول‌پیکر است. امیدواریم که همینطور باشد.

میدسومار

عنوان اصلی: Midsommar

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

کارگردان فیلم سینمایی «موروثی» (Hereditary)، دومین فیلم سینمایی ترسناکش را همین امسال ساخت؛ فیلمی خشن و شرورانه با نام «میدسومار». این فیلم، برخلاف فیلم موروثی، بیننده را مجبور می‌کند که در دنیای ترسناک توهمات «آری استر»، بازیگر نقش اصلی فیلم، زندگی کند که اتفاقا برخلاف فیلم‌های ترسناک معمول در روشنایی روز اتفاق میفتد.

در فیلم میدسومار، هیچ شیطان یا موجود خبیث ماوراءالطبیعه‌ای وجود ندرد و تنها واقعیت محض خشن زندگی فرقه‌ای است که در کوهستان‌های کشور سوئد زندگی می‌کنند و مراسم قدیمی نیمه تابستان را با شیوه‌ای عجیب جشن می‌گیرند. البته در پایان فیلم، احتمالا این جمله را با خود تکرار خواهید کرد که «خب؟، هدف کارگردان از ساخت چنین فیلمی چه بود؟».

بازی بچگانه

عنوان اصلی: Child’s Play

محصول: ۲۰۱۹

بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۱۹

عروسک دیوانه‌ای به‌نام چاکی که قاتل سریالی است، بازگشته تا دوباره موج جدیدی از وحشت ایجاد کند. اینبار در این فیلم سینمایی، اوبری پلازا در نقش مادر جوانی بازی می‌کند که بدون اینکه بداند، اسباب‌بازی بسیار شیطانی و ترسناکی را به پسرش هدیه می‌دهد تا با آن بازی کند؛ البته این قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی چاکی، به‌مراتب، نسبت به قسمت‌های قبلی افت کیفیت دارد.

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنیا فرهادی
۱۶:۳۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
فیلم های خیلی خوبی هستن و من هم همشون رو نگاه کردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۲۳:۲۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
آنابل به خانه می‌آید فیلم فوق العاده ترسناکی بود تعجب میکنم در این پست هیچ اسمی از این فیلم نبرده شده این فیلم از دیگر نسخه‌ نسخه های آنابل ترسناک تر بود همچنین این فیلم از راهبه و نفرین لیورونا ترسناک تر هست
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۰:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
روز مرگت مبارک عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۳۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
کل این فیلم هارو دیدم
به جز بازی بچه گانه فیلم ها عالیننننننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
لطفا چیز های ترسناک نزارید برای بچه ها ضرر داره آخه این چطور فیلمی هست که شما میزارید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
ترسناک تر بسازید
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۹:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
همه شیاطین در همه فیلمها "زن" هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
هیچکدومش دیگه ترسناک واقعی نیس فقط حرکتهای ناگهانیه با چاشنی موزیک تند.اون میدسومار و بازی بچگانه هم که افتضاحه.کمال و شمارش معکوس کمی ارزش دیدن داره.
با تشکر از خودم