آونگ در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی:

معامله قرن عزت مسلمانان را خدشه دار کرده است

رئیس حزب اسلامی مالزی گفت: رژیم صهیونیستی وجب به وجب فلسطین را اشغال کرده و اکنون معامله قرن عزت ما را خدشه دار کرده است

معامله قرن عزت مسلمانان را خدشه دار کرده استبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ هادی آونگ رئیس حزب اسلامی در مالزی و عضو شورای عالی تقریب مذاهب در سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: بحث امروز ما در این کنفرانس مسئله قدس و چالش‌های پیش رو آن است.

او افزود: مسئله امروز فلسطین از بقایای استعمار مسلمانان است که علیرغم استقلال کشورها، موضوع فلسطین همچنان پابرجاست.

آونگ با بیان اینکه شورای امنیت سازمان ملل باید داوری کند، ولی اجازه توسعه تجاوز را به رژیم صهیونسیتی در کشور فلسطین می‌دهد، اظهار کرد: هیچ فریادی بر شورای امنیت تاثیر نمی‌گذارد و هر مصوبه‌ای که صادر می‌شود، با حق وتو از بین می‌رود.

رئیس حزب اسلامی مالزی با اشاره به قدس شریف گفت: قدس قلب فلسطین، قبله اول مسلمین جهان است و جایگاه ویژه‌ای در قلب مسلمانان دارد.

او با اشاره به اهمیت دینی قدس توضیح داد: اهمیت دینی قدس از آنجاست که معراج پیامبر اکرم (ص) در این شهر انجام شد.

آونگ با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی به دنبال تشکیل یک کشور کامل به اسم اسرائیل است، گفت: رژیم صهیونسیتی اهداف خود را با سلاح‌های کشتار جمعی و با پوشش دموکراسی  پیش می‌برد.

رئیس حزب اسلامی مالزی اضافه کرد: نفوذ سیاست‌های اسرائیل در کشور‌های اسلامی و عربی مشهود است، ما به دلیل تقسیم بندی‌های استعماری و وعده شوم است که به اینجا رسیدیم.

او تصریح کرد: متاسفانه کشور‌های اسلامی مانند افغانستان، منطقه خلیج فارس و... برای فراماسونری جای پا باز کرده اند و امروز آن‌ها به دنبال جایگاه در مناطق جنوب شرق مالزی هستند، ما باید تمام سرزمین‌ها را در نظر بگیریم تا دشمن نفوذ نکند؛ متاسفانه اعراب مسئله فلسطین را به حاشیه رانده اند.

او در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی وجب به وجب فلسطین را اشغال کرده و اکنون معامله قرن عزت ما را خدشه دار کرده است، ما به سیاست عادی سازی اطمینان نداریم، زیرا باعث فراموش شدن مسئله فلسطین خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار