خاش در ولادت پیامبر رحمت (ص) غرق در شادی و سرور است

شهرستان خاش به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع) از آغازین روز‌های هفته وحدت آغاز شده و اینک در آستانه ۱۷ ربیع‌الاول شور و حال بیشتری گرفته است.

خاش در ولادت پیامبر رحمت (ص) غرق در شادی و سرور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،جشن و سرور مردم مومن و خداجوی شیعه و سنی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق (ع) از آغازین روز‌های هفته وحدت آغاز شده و اینک در آستانه ۱۷ ربیع‌الاول شور و حال بیشتری گرفته است.

ویژه برنامه‌های هفته وحدت با برگزاری جشن و شادی و نشست‌ها و همایش‌های وحدت و هم اندیشی در نقاط مختلف شهرستان خاش از ۱۲ ربیع الاول شروع شده و همچنان ادامه دارد.

نصب پلاکاردها، پرچم‌ها و پارچه‌های رنگین، آذین بندی خیابانها، نورافشانی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف بویژه مساجد و حسینیه‌ها به عنوان کانون‌های وحدت از جمله برنامه‌های مردم شیعه و سنی خاش به همین مناسبت است.

برگزاری آیین‌ها و جشن‌های وحدت آفرین در مساجد شیعه و سنی با حضور قشر‌های مختلف مردم، علما و روحانیان، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های مختلف نمایشی از وحدت و همدلی شیعه و سنی در این شهرستان است.

فرماندار خاش گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در ایام گرامیداشت هفته وحدت نماد‌هایی از اتحاد و همدلی را با شایستگی به نمایش گذاشتند.

صاحب‌گل صالحی افزود: در سطح شهر، مراکز بخش‌ها و نقاط متمرکز روستائی و مراکز نظامی و اداری جشن‌های باشکوه وحدت و نشست‌های هم اندیشی برپا است.

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: پیامبر اسلام (ص) نماد و الگوی شاخص و برتر وحدت در میان امت اسلامی هستند و اتحاد و همبستگی حول محور آنحضرت به استحکام و قوت جهان اسلام کمک می‌کند.

مولوی یعقوب حسین‌بر افزود: رمز موفقیت امت اسلامی در انسجام و تقویت وحدت، اخوت و برادری و دشمن شناسی است.

حجت الاسلام محمدجواد رحمانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش نیز گفت: وحدت از نیاز‌های اساسی در جامعه اسلامی محسوب می‌شود و هرگاه در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف وجود داشته، دشمنان از این فرصت سوءاستفاده کرده و هزاران فرد مسلمان را به خاک و خون کشیده اند که خسارت‌های آن جبران ناپذیر است.

انتهای پیام/گ

جشن وحدت درخاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار