اخبارحوادث بیست و سوم آبان ماه ۹۸؛

کشف محموله پودر کاکائو قاچاق از انبار تخليه بار / باند خانوادگی سارقان طلافروشی های آران و بیدگل دستگير شدند

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست وسوم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله پودر کاکائو قاچاق از انبار تخليه بار

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار را اجرایی کردند.

او افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار مقدار یک هزار کیلوگرم پودر کاکائو خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و قانونی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر بسزایی دارد.
 

باند خانوادگی سارقان طلافروشی های آران و بیدگل دستگير شدند

سرهنگ "علی اصغرمحمدی" فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه یک زوج به همراه فرزندان خود از طلافروشی‌های شهر "آران و بیدگل" به شیوه کش روزنی سرقت می‌کنند، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده سارقان که یک زوج به همراه دختر ۱۲ ساله و پسر ۱۰ ساله خود بودند شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده به سرقت از ۴ مغازه به شیوه کش روزنی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه این افراد با کار‌هایی مانند پرت کردن حواس فروشنده، سوء استفاده از شلوغی محل و دیگر اقدامات در فرصتی مناسب سرقت می‌کردند خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌های پلیسی و اعلام به موقع اینگونه سرقت‌ها به پلیس تا حد زیادی از وقوع این جرم پیشگیری می‌کند.

 

یک کشته و یک مجروح در برخورد کامیون و پژو

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی گزارشی از تصادف منجر به فوت در محور اژیه – هلارته گشت انتظامی و عوامل پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان پژو پارس در دم جان باخت و راننده هم مجروح شد.

او علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان پلیس راه دانست و گفت: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.
 

کشف ۳ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق در "بوئین و میاندشت

سرهنگ "علی مرشد فریدنی" فرمانده انتظامی شهرستان بوئین ومیاندشت اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "بوئین و میاندشت" طرح بازرسی از صنوف را در این شهرستان اجرایی کردند.

او افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد ۳ دستگاه ارز دیجیتال خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین ومیاندشت اضافه کرد: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.