سایت‌ای اف سی: بازی ایران و عراق «بزرگ و باشکوه» خواهد بود

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های ملی فوتبال عراق و ایران با انتشار گزارشی به استقبال این بازی رفت.

سایت‌ای اف سی: بازی ایران و عراق «بزرگ و باشکوه» خواهد بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی خود در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (پنجشنبه) در پایتخت اردن به مصاف عراق خواهد رفت، دیداری که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را «بزرگ و باشکوه» توصیف کرده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا  با انتشار گزارشی به استقبال این بازی حساس رفته و نوشت: این بازی مانند همه مسابقات بین دو تیم، وعده یک نبرد بزرگ و باشکوه را می‌دهد.

سریکو کاتانیچ، سرمربی عراق گفته است، با وجود جایگاه ایران به عنوان یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا، هدف تیم او کسب هر سه امتیاز است.

کاتانیچ که این مسابقات را با تساوی مقابل بحرین شروع کرد و سپس تیمش را برابرهنگ کنگ و کامبوج به پیروزی رساند، گفت: "اولین هدف ما پیروزی در مسابقه است. ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است، اما ما آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم."

اما در آن سوی میدان مارک ویلموتس سرمربی جمهوری اسلامی ایران گفته است تیم او فقط باید به برنامه بازی خود پایبند باشد، به خصوص این که در نیمه دوم رقابت‌های انتخابی آسیا ایران سه بازی از چهار مسابقه باقیمانده خود را در خانه بازی خواهد کرد. ویلموتس از ایران خواسته است که متمرکز بمانند و اجازه ندهند که فشار‌ها آن‌ها را در بازی‌های انتخابی از مسیر خارج کند.

او گفت:"ما اهمیت نتیجه را می‌دانیم، اما نباید فشاری احساس کنیم. ما روی صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲، برای سومین حضور پیاپی تمرکز کرده ایم. "


بیشتر بخوانیدآرزوی موفقیت سامان قدوس برای تیم ملی + عکس


انتهای پیام/

گزارش‌ای اف سی از دیدار ایران و عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار