هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی مهرام مقابل شهرداری قزوین

تیم بسکتبال مهرام تهران مقابل شورا و شهرداری قزوین به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و شورا و شهرداری قزوین در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

کوارتر اول

مهرامی‌ها که با ۳ مصدوم اماده این بازی شده بودند از همان ابتدا حملات خوبی ترتیب دادند و نمایش قابل قبول و خوبی داشتند. آن‌ها توانستند در دفاع هم خوب باشند و با پرتاب‌های خپبشان جریان بازی را به وسد خودشان برگردانند. مهرامی‌ها در وایان این دیدار جذاب و البته دیدنی موفق شدند با نتیجه ۱۸ - ۱۰ برنده کوارتر نخست باشند.

کوارتر دوم

مصطفی هاشمی ترجیح داد در این کوارتر از بازیکنان دومش بهره بگیرد و بازیکنانی، چون ارسلان کاظمی و صمد نیکخواه بهرامی را بیرون بکشد آن‌ها بازهم نمایش خوبی داشتند و بازی را در اختیاز داشتند. تلاش قطپینی‌ها در این کوارتر باعث شد تا شرایط برایشان بهتر رقم بخورد. آن ها، اما در پایان این کوارتر را با نتیجه ۱۶ - ۱۳ واگذار کردند تا نیمه اول ۳۴ - ۲۳ به پایان برسد.


بیشتر بخوانید: پیروزی شیمیدر با درخشش جمشیدی / شکست نزدیک بندری‌ها در خانه


کوارتر سوم

هاشمی در این کوارتر ترجیح داد تا دوباره بازیکنان اصلی را به میدان بفرستد. نماینده قزوین عملکرد بهتری داشتند و توانستند فاصله شان را با مهرام کمتر کنند و حتی به ۵ امتیاز برسانند، اما در ادامه این شاگردان هاشمی بودند که بازهم به روند خوبشان ادامه دادند و در نهایت توانستند با نتیجه ۲۳ - ۱۵ به برتری برسند نکته جالب توجه اعتراض شدید کادر فنی تیم شورا و شهرداری قزوین به داور مسابقه بود.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم همان طور که انتظار می‌رفت در اختیار مهرامی‌ها بود شاگردان هاشمی به خوبی امتیاز می‌گرفتند و دفاع خوبی هم داشتند. این بازی خوب در ادامه هم با چند پرتاب ۳ امتیازی از نماینده قزوین بهتر هم شد سرانجام این کوپارتر با نتیجه ۸۶-۶۲ به وسد مهرام به پایان رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار