آغاز به کار ستاد انتخابات در سنقر

در هفته آینده ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی کار خودرا بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

آغاز به کار ستاد انتخابات در سنقربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمد ناصر معصومی زاده  اظهارکرد:با توجه به نزدیک شدن هفته بسیج تمامی مدیران بایدهمکاری لازم را برای برگزاری مراسمی با شکوه داشته باشند تا نقشه شوم دشمنان هیچوقت عملی نشود.

او بیان کرد: در هفته آینده ستاد انتخابات در فرمانداری شهرستان کار خودرا بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود:طی مدت فعالیت این ستادبرتمامی تخلفات انتخاباتی رسیدگی خواهد شد و از جمله فعالیت های ممنوع در این زمان فعالیت کارکنان در ساعات اداری در حمایت و نحو کاندیدا ها،استفاده غیر قانونی از سالن های ورزشی و سالن های کنفرانس برای کاندیدا ،ممنوعیت دادن امکانات دولتی برای کاندیدا ها ،ممنوعیت استفاده از خودرو های دولتی برای کاندیدا ها،نظارت بربرگزاری ماموریت های غیر متعارف به استان و شهرستان های دیگر افزایش یابد.


معصومی زاده بیان کرد:همه دستگاه های دولتی باید ماموریت های استانداری وزارت کشور و فرمانداری را به رسمیت بشناسند و کمیته ی رصد فضای مجازی توسط اداره ارشاد برای نظارت بر فضای مجازی نیز فعالیت خود را دقیق تر خواهند نمود.


به گفته این فرماندار،هیچ یک از مدیران بدون هماهنگی نمیتوانند حول محور انتخابات صحبت کنند و با آنها برابر ضوابط و قوانین برخورد جدی میشود ونبایستی مدیران اجازه دهند که ادارات دوقطبی شوند در صورت مشاهده برخورد جدی میشود .

او تاکید کرد:اگر اداره ای بدون هماهنگی فرمانداری برنامه ای اجرا کند آن برنامه رسمیت ندارد و در رابطه با برخورد ناشایست کارکنان ادارات با ارباب رجوع پیگیری می شود .

او تاکید کرد:اگر اداره ای بدون هماهنگی فرمانداری برنامه ای اجرا کند آن برنامه رسمیت ندارد و در رابطه با برخورد ناشایست کارکنان ادارات با ارباب رجوع پیگیری میشود .
 الماسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری سنقر وکلیایی ابراز داشت: با توجه به پیش رو داشتن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اگردر رابطه با تخلفات گزارشی داده شود به شدت با متخلفین برخورد میشود.

او  افزود: ادارات باید در جلوگیری از تخلفات در انتخابات مشارکتی فعال با ستاد انتخاباتی استان داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

هیچ یک از مدیران بدون هماهنگی نمیتوانند حول محور انتخابات صحبت کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.