امام جمعه بندرعباس:

شناخت ابزار رسانه‌ای دشمن راه مقابله با توطئه‌های نوین

امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمن آشنایی با ابزار‌های رسانه‌ای آن‌ها است.

شناخت ابزار رسانه‌ای دشمن راه مقابله با توطئه‌های نوینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمن آشنایی با ابزار‌های رسانه‌ای آن‌ها است.

او در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: باید بمباران رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن را جدی بگیریم تا خبر‌های بی پایه و دروغ بین مردم منتشر نشود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس گفت: دشمن با دروغ پراکنی در فضای خبری وتحلیل‌های مغرضانه، به صورت مداوم در حال سیاه نمایی و وارونه نشان دادن واقعیت‌های جامعه‌ی ماست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دشمن پس از ۴۰ سال هنوز نتوانسته در افکار عمومی رخنه کند، زیرا مردم با ولایتمداری اجازه نفوذ هیچ توطئه‌ای را نمی‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل سران قوا اشاره کرد و گفت: سران سه قوه با درایت می‌توانند مشکلات و نیاز‌های جامعه را بررسی و حل کنند.

او به برخی مشکلات در خیابان‌های شهر بندرعباس اشاره کرد و افزود: مشکلات زیر ساختی این خیابان‌ها باید برطرف شود تا در روز‌های بارانی شاهد آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شهر نباشیم.

انتهای خبر/ د

رسانه‌های دشمن در پی دروغ پراکنی در جامعه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.