ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج از صداوسیمای سمنان

ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز سمنان پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به مناسبت هفته بسیج و به‌منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاور مردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، صداوسیمای مرکز سمنان ویژه‌برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده است.

مدرسه عشق، عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به تهیه‌کنندگی فاطمه سلطان‌علیان در هفته بسیج از صدای این مرکز پخش می‌شود. این ویژه‌برنامه که در این هفته هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به‌صورت زنده پخش می‌شود و دارای بخش‌های متنوعی است.

بیان خاطراتی از زبان بسیجیان استان سمنان، پخش برش‌هایی از قطعات صوتی فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، معرفی قشر‌های مختلف بسیج، معرفی پایگاه‌های مقاومت نمونه بسیج استان، کلام امام و رهبری در مورد بسیج و بسیجی، داستانک‌هایی با موضوع بسیج، بحث کارشناسی در مورد موفقیت‌های چهل‌ساله بسیج، گزارش‌هایی از اردو‌های جهادی و تلاش‌های بسیجیان در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی و پخش سرود‌ها و نوا‌های خاطره‌انگیز سالیان دفاع مقدس از آیتم‌های یادگار ماندگار است.

همچنین پخش چهار قسمت مستند رادیویی به تهیه‌کنندگی و گزارشگری مهران مجیدپناه، برنامه مثنوی پایداری با موضوعاتی، چون اردو‌های جهادی، نقش بسیج در حال حاضر و معرفی سرداران شهید استان، نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس و شمیم ولایت با موضوع سخنان رهبری در خصوص بسیج و فرهنگ بسیجی از دیگر برنامه‌های صدای مرکز سمنان در هفته بسیج است.

سیمای مرکز سمنان هم ویژه‌برنامه نقطه رهایی را در این هفته هر شب از ساعت ۲۲:۲۰ تا ۲۳ به تهیه‌کنندگی عباس ایمانیان پخش خواهد کرد.

معرفی نخبه‌های بسیجی، مستند‌های کوتاه معرفی بسیجیان عرصه اقتصاد و خدمت‌رسانی به مردم، گزارش از محله‌های محروم شهر با عنوان محله‌های اسلامی، معرفی فعالیت‌های شاخص پایگاه‌های بسیج، دعوت از گروه‌های سرود، سخنان رهبری در خصوص موضوعات فرهنگی و تفکر بسیجی، تبیین دیدگاه‌های بسیج در خصوص موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از آیتم‌های نقطه رهایی است.

پخش فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، پخش پنج قسمت مستند با عنوان دست یاری با موضوع فعالیت‌های بسیج در حوزه رونق تولید و چهار قسمت مستند با عنوان ملازمان حرم از برنامه‌های دیگر سیمای مرکز سمنان در این هفته پرافتخار است.

همچنین معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز سمنان هم چند نماهنگ، کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای اینستاگرامی، پادکست، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، پوستر و عکس نوشت را برای این هفته آماده کرده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج از صداوسیمای سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار