حضور ۹ گردان در رزمایش «الی بیت المقدس» کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: ۹ گردان در رزمایش «الی بیت المقدس» کاشان حضور داشتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی عمومهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه در رزمایش «الی بیت المقدس» ۹ گردان حضور داشتند، اظهار داشت: از این بین هشت گردان مربوط به گردان‌های بیت المقدس و یک گردان هم متعلق به گردان کوثر بود.

او با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی و تزریق ناامیدی بین مردم ابراز داشت: در این رزمایش که برای مقابله با ناآرامی و اغتشاشات احتمالی انجام شد شرکت کنندگان در رزمایش تمرین‌های رزمی و دفاعی را در حضور مدیران و مسئولین شهرستان با موفقیت به پایان رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه این رزمایش طی دو روز انجام شد، تصریح کرد: بسیجیان گردان‌های حاضر با تمرین آمادگی خود را را در مقابل سلب آسایش و آرامش اغتشاشگرانی که با حضور در خیابان‌ها باعث تخریب اموال عمومی می‌شوند را نشان دادند.

او با اشاره به اینکه آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز تمام مسئولین نظامی، انتظامی و همچنین مدیران شهرستان است، بیان داشت: در ضورت هر گونه اغتشاش و ناامنی و سلب آرامش و امنیت شهروندان کاشانی با قدرت با عوامل مربوطه برخورد می‌شود.

عمومهدی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت نیروی انتظامی و ارتش در سطح شهرستان کاشان برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش ارائه و آموزش تاکتیک‌های رزمی دفاعی برای بسیجیان بود که این رزمایش با موفقیت با حضور ۱۲۰۰ بسیجی از گردان‌های بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان کاشان با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در کاشان

 
منبع:مهر
برچسب ها: بسیج ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.