واگذاری پروژه‌های راه روستایی تعیین تکلیف شد

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از اول آذر ماه سالجاری باید برای اجرای این مصوبات و تصمیمات برنامه ریزی لازم صورت گیرد و ضروری است که روحیه همکاری و همدلی مناسبی برای اجرای هر چه بهتر تصمیمات وجود داشته باشد.

واگذاری پروژه‌های راه روستایی تعیین تکلیف شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سالاری  معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر همدلی و همکاری مناسب این دستگاه‌ها برای اجرای هر چه بهتر پروژه‌های راه روستایی گفت: در خصوص تشکیلات، ساختار، اعتبارات، امکانات و وظایف جهت واگذاری پروژه‌های راه روستایی از حوزه اداره راه و شهرسازی به اداره راهداری استان تصمیم گیری خواهد شد که لازم است دستگاه‌های ذیربط با جدیت نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

او بیان داشت: از اول آذر ماه سالجاری باید برای اجرای این مصوبات و تصمیمات برنامه ریزی لازم صورت گیرد و ضروری است که روحیه همکاری و همدلی مناسبی برای اجرای هر چه بهتر تصمیمات وجود داشته باشد.

او افزود: با اتخاذ تصمیمات این جلسه تکلیف پروژه‌های راه روستایی از حوزه اداره راه و شهرسازی به اداره راهداری استان واگذار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

تکلیف پروژه‌های راه روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار