پلوسی: حمله ترامپ به سفیر سابق آمریکا نشانه ناامنی یک «دغل‌باز» است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمله توئیتری رئیس‌جمهور این کشور به شاهد پرونده رسوایی «اوکراین گیت» را مورد انتقاد قرار داد.

پلوسی: حمله ترامپ به یووانویچ نشانه ناامنی یک دغل باز استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از حمله توئیتری دونالد ترامپ به سفیر سابق این کشور در اوکراین در حالیکه در مقابل مجلس نمایندگان شهادت می‌داد، انتقاد کرد و آن را ناشی از احساس ناامنی ترامپ دانست.

پلوسی در گفت‌وگو با سی بی اس اعلام کرد رئیس‌جمهور و شاید برخی از افراد در کاخ سفید می‌دانند که سخنان رئیس‌جمهور بیش از حد سنگین است. این حرف‌ها بسیار قابل توجه است. او نباید بی‌رحمانه توهین کند اما این کاری است که او انجام می دهد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بخشی از این صحبت‌ها نشان‌دهنده احساس ناامنی یک دغل باز است. فکر می‌کنم او به خوبی می‌داند که او در جایگاهی فراتر از درکش قرار دارد و بنابراین مجبور است تا افراد دیگر را تخریب کند. پلوسی درباره حمله توئیتری ترامپ به ماری ایووانویچ گفت او اشتباهی را مرتکب شد.

ترامپ روز جمعه یکی از شاهدان پرونده تحقیق برای استیضاح خود را همزمان با حضور وی در کنگره به باد انتقاد گرفت. او در حالی که سفیر سابق آمریکا در اوکراین، برای ادای شهادت در پرونده تحقیق برای استیضاح در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان حضور یافته بود در صفحه توئیتر خود عملکرد او را زیر سوال برد.

ماری یووانوویچ در ماه مه (اردیبهشت) سال جاری از سمت خود به عنوان سفیر آمریکا در اوکراین برکنار شد. رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ که به دنبال تشویق دولت اوکراین به انجام تحقیق در مورد جو بایدن بود از ماری یووانوویچ انتقاد کرده بود. اعضای دموکرات مجلس نمایندگان بر این باور هستند که کاخ سفید با برکناری ماری یووانوویچ قصد داشته تا امکان اعمال فشار بر دولت اوکراین برای تحقیق در مورد جو بایدن را فراهم کند.

رئیس‌جمهور آمریکا با اعلام اینکه مسئله استیضاح یک روند سیاسی است، گفت خواهان آزادی بیان است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار