توزیع ۲۲ تریلر سیمان رایگان در مناطق سیل زده

۲۲ تریلر سیمان رایگان در مناطق سیل زده استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به سیل اخیر در استان، بنیاد مستضعفان یک هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان از محل کارخانه نهاوند به مناطق سیل زه جهت بازسازی و احداث مسکن‌های جدید اختصاص داد.

او افزود: تا کنون بخشی از این سهمیه در قالب ۲۲ تریلر به میزان ۵۵۴ تن به استان منتقل و در شهرستان‌های بن، بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان توزیع شد.

رئیسی اضافه کرد: تلاش بر این است تا قبل از شروع سرما و بارندگی‌ها تسهیلات لازم جهت بازسازی واحد‌های خسارت دیده پرداخت شود.

او با بیان اینکه در خصوص جبران خسارت سیل فروردین ماه تسهیلات لازم برای تعداد ۲۹۵ واحد احداث شهری و تعداد ۴۷۶ واحد احداثی روستایی و تعداد یک هزار و ۹۵۵ واحد تعمیراتی تخصیص یافت ادامه داد: سقف تسهیلات فردی احداثی بازسازی در شهر‌ها ۵۰۰ میلیون ریال و در روستا‌ها ۴۰۰ میلیون ریال و سقف تسهیلات تعمیراتی بازسازی نیز ۱۵۰ میلیون ریال است.

رئیسی گفت: علاوه بر آن به واحد‌های احداثی در شهر‌ها ۱۲۰ میلیون ریال و به هر واحد احداثی در روستا‌ها ۱۰۰ میلیون ریال و به واحد‌های تعمیراتی نیز تا سقف ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

تخصیص یک هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان به مناطق سیل زده

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.