یکشنبه؛ گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها در هیئت رئیسه مجلس بررسی می‌شود

رئیس جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه روز یکشنبه هیئت رئیسه انتخاب و روز دوشنبه اعلام خواهد شد.

یکشنبه؛ گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها در هیئت رئیسه مجلس بررسی می‌شودبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بررسی استعفای کاظم جلالی رئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده مردم تهران به منظور حضور در سفارت ایران در روسیه در قامت سفیر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت که خالی از حاشیه نبود و نهایتا نمایندگان با این موضوع موافقت کردند.

عصر همان روز محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس از مرکز پژوهش‌ها بازدید کرد که برخی این اقدام را معنادار تلقی کرده و او را یکی از گزینه های ریاست مرکز پژوهش‌ها قلمداد کردند.

البته علی‌رغم تمایل اهالی فراکسیون امید برای به واقعیت پیوستن این فرضیه، به نظر می‌رسد سکانداری مرکز پژوهش‌‌ها به دست محمدرضا عارف سنخیتی با واقعیت ندارد.

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبت‌نام ۱۲ نفر برای تصدی سکان ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد و گفت: بررسی صلاحیت این اشخاص در جلسه هیئت رئیسه روز یکشنبه بررسی شده و روز دوشنبه نتیجه در صحن علنی اعلام می‌شود.

علی اکبر رنجبرزاده دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبت‌نام اشخاصی چون جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ، منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد، محمدرضا فرهنگی نماینده تبریز، داریوش اسماعیلی نماینده خرامه، سروستان، کوار و مسعودی قائم مقام فعلی مرکز پژوهش‌ها برای تصدی این مرکز خبر داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار