دبیر شورای اشتغال و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: نهمین بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با دوره‌های متنوع برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید ابوالفضل میرخلیلی دبیر شورای اشتغال و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از افتتاح نهمین بازارچه کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان دانشگاه آزاد یزد خبر داد و گفت:   برای  مهارت آموزی شرکت کنندگان و غرفه داران  دوره‌های متنوعی برپا می  شود.

او هدف از برگزاری این بازارچه را بسترسازی کسب مهارت‌های کسب و کار شامل غرفه ارایی، فروش، قیمت گذاری، بازاریابی، معرفی توانمندی‌های دانشجویان به جامعه، تمرین راه اندازی کسب و کار‌های کوچک، تقویت روحیه ریسک پذیری در بین دانشجویان، آموزش عملی دروس نظری و تئوری در عرصه جامعه عنوان کرد.

دبیر شورای اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تصریح کرد: بازارچه کارآفرینی، بستری است تا دانشجویان دانشگاه با تجربه اندوزی در عرصه اشتغال مهارت‌هایی را کسب نمایند تا پس از تحصیل این تجربه‌ها را در عرصه کار و صنعت و تولید بکار گیرند و امسال ما برای اولین بار در استان در کنار بازارچه، دوره‌های متنوعی جهت مهارت آموزی شرکت کنندگان و غرفه داران را خواهیم داشت.

میرخلیلی افزود: این بازارچه از صبح روز دوشنبه هفته جاری، ۲۷آبانماه لغایت جمعه اول آذرماه در ۵۰ غرفه و با حضور مسئولن استان افتتاح می‌شود.

دبیر شورای اشتغال و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در پایان خاطرنشان کرد: در افتتاحیه این بازارچه قریب به ۵۰ غرفه شامل محصولات دانش بنیان، صنایع دستی، مواد غذایی، محصولات موردنیاز دانشجویان وغیره حضور خواهند داشت و بازدید برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/ی

برگزاری  نهمین بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد سلامی یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار