واکنش مهاجم تیم ملی سوئد به توهین‌های نژادپرستانه

الکساندر ایساک که در بازی برابر تیم ملی رومانی هدف توهین‌های نژادپرستانه هواداران تیم ملی رومانی قرار گرفته بود، به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته تیم ملی رومانی میزبان سوئد بود. هر چند این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم میهمان به پایان رسید، اما در دقیقه هفتاد و هشتم بازی توهین‌های نژادپرستانه هواداران تیم ملی فوتبال رومانی به مهاجم جوان سوئدی‌ها باعث شد تا این بازی برای دقایقی متوقف شود.  

پس از این اتفاق داور بازی تهدید کرد این دیدار را نیمه تمام اعلام خواهد کرد، اما پس از درخواست گوینده ورزشگاه، هواداران تیم ملی رومانی از سر دادن شعار‌های نژادپرستانه دست برداشتند و بازی دنبال شد.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی/ آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد


الکساندر ایساک مهاجم تیم ملی سوئد که هدف توهین‌های نژادپرستانه هواداران میزبان قرار گرفت در این باره اظهار داشت: قطعا مسائل این چنینی در حین بازی به ما ضربه می‌زند و شرم آور است، اما ما خودمان را برای چنین اتفاقاتی آماده کرده بودیم.  

او افزود: هنگام بازی شعار‌های نژادپرستانه‌ای شنیدم، اما ظاهرا داور بازی هیچ چیزی نشنیده بود. چند دقیقه بعد از آن بازی متوقف شد و یک صحبت کوتاه با یکدیگر داشتیم و تصمیم بر این شد که بازی ادامه پیدا کند. ازپیروزی در این بازی خوشحالم.


بیشتر بخوانید: فنلاند برای نخستین بار یه یورو صعود کرد/ نروژ با شکست جزایر فارو امیدوار ماند


مهاجم رئال سوسیداد در ادامه گفت: اجازه نمی‌دهم چنین مسائلی روی من تاثیر بگذارد. بهتر است که چنین چیز‌هایی نادیده گرفته شوند. همیشه چنین افراد احمقی در همه جا حضور دارند و نباید به آن‌ها توجه کرد.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار