تغییراتی در نمای سه‌بعدی گوگل مپ

گوگل با مسطح سازی ساختمان‌ها در سرویس نقشه خود خواندن اطلاعات مسیر را راحت‌تر از گذشته می‌کند.

آسان‌‎تر شدن ارتباط با گوگل مپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها میلیون کاربر در سراسر جهان برای رفت محلی به محل دیگر از سرویس نقشه گوگل استفاده کرده و بهترین، مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین مسیر ممکن را از روی این نقشه پیدا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: نقص امنیتی گسترده در اپلیکیشن‌های پیش‌نصب شده اندروید


سرویس نقشه گوگل خدمات بسیار متنوعی از قبیل مشخص کردن مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، حمل و نقل عمومی و حتی خطوط قطارهای بین شهری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. نقشه گوگل علاوه بر تصاویر دو‌بعدی و ماهواره‌ای تصاویر را به صورت سه‌بعدی و حتی دید خیابانی(Street View) به کاربران نمایش می‌دهد. گوگل قصد دارد با ایجاد تغییری مهم در تصاویر سرویس نقشه خود خواندن اطلاعات نقشه مانند اسم خیابان‌ها را راحت‌تر از گذشته کند. 

آسان‌‎تر شدن ارتباط با گوگل مپ

در واقع این اقدام گوگل به معنای آن است که Google Map دیدی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با چنین ویژگی کاربران گوگل مپ می‌توانند بسیار راحت‌تر از گذشته به مقصد مورد نظر خود رسیده و در مناطقی که هیچ‌گونه آشنایی قبلی ندارند خیابان‌های مورد نظر خود را به سهولت پیدا کنند. 

تغییراتی در نمای سه‌بعدی گوگل مپ

اگر در هنگام رانندگی در مسیری با ترافیک سنگین مواجه شدید می‌توانید تنها با جستجوی مسیری جایگزین در گوگل مپ خلو‌ترین راه ممکن را با نام و مشخصات کامل آن به صورت سه‌بعدی مشاهده کنید. این چنین ویژگی موجب صرفه‌جویی در وقت و کاهش مصرف انرژی می‌شود. گوگل برای افزایش رضایت کاربران خود در تمامی سرویس‌های این غول فناوری در بازه‌های زمانی کوتاه مدت ویژگی‌های کاربردی را به آن‌ها اضافه می‌کند. همین ویژگی سبب شده آن گوگل مپ به عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن نقشه در جهان شناخته شود. 

انتهای پیام/

گوگل ویژگی جدید را به سرویس نقشه خود اضافه کرد

برچسب ها: بهترین ها ، گوگل مپ ، نقشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
از کجا فهمیدین نتمون که ملیه:)))))))))
اگه راست میگین نظرمو بذارین:-|
آخرین اخبار