برقراری ۶۹ هزار تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران

بیش از ۶۹ هزار تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران در ۶ ماهه اول امسال در استان برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیمور داداشی رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب وفاضلاب شهری مازندران تعداد تماس‌های کامل برقرار شده با سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران در ۶ ماهه امسال بیش از ۶۵ هزار و ۸۱۹ مورد دانست و گفت: از این تعداد ۳۹ هزار و ۵۳۲ مورد مربوط به تماس‌های مفید و مرتبط با مسائل و مشکلات شرکت بوده که یا مستلزم اقدام اجرایی بوده یا نیاز به پاسخگویی و راهنمایی داشته که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ داده شد.

او با بیان اینکه۲۳۷ مورد قطعی آب از طریق ناظران ۱۲۲ امورات به مرکز سامانه در ۶ ماهه اول امسال اعلام شد، افزود: مجموع ساعات قطعی آب در استان ۴۱ روز ۱۶ ساعت و ۴۹ دقیقه بوده است.

داداشی گفت: در حال حاضر قطع آب از طریق ناظران به کارشناسان اطلاع و در سیستم ثبت می‌شود و در صورت تماس، به مشترکان اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه حوادث شبکه آب با ۱۳هزار مورد بیشترین تماس‌ها با این مرکز را تشکیل می‌دهد، افزود: از این تعداد حدود ۶ هزار مورد مربوط به حوادث انشعابات است.

داداشی گفت: در بخش آب در حال حاضر ۲۲ امور و ۵۸ شهر به این مرکز متصل هستند که کل استان را در بر می‌گیرد.

او پیگیری و رسیدگی به شکایات ثبت شده را یکی از وظایف کارکنان مرکز ۱۲۲ دانست و افزود: کارشناسان بخش پیگیری در این سامانه به درخواست‌هایی که نیاز به پیگیری دارند پاسخ می‌دهند و با رابط‌های ۱۲۲ شهر مورد نظر به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت نمایند.

داداشی به برنامه‌های آتی این مرکز اشاره و گفت: سامانه ۱۲۲ در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشترکان پیگیری‌های لازم برای نصب نرم افزار سامعه بر روی گوشی همراه برای مسئولان سایر امورات استان، استفاده از سیستم GIS به منظور بررسی زمانی و مکانی و رفع حوادث، افزودن نقشه GIS و کد پستی به برنامه نرم افزاری و ارائه خدمات ۲۲ گانه مشترکان از طریق مرکز سامانه ۱۲۲ را در دستور کاردارد.

انتهاتی پیام/س

برقراری تماس با مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار