اجرای طرح نماد در ۴۳۰ مدرسه استان کرمانشاه

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح نماد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح ۴۳۰ مدرسه استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

اجرای طرح نماد در ۴۳۰ مدرسه استان کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید مجتبی موسوی  با اشاره به اجرای طرح نماد در ۴۳۰ مدرسه استان کرمانشاه در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد:امسال این طرح برای یک سوم دانش‌آموزان کرمانشاهی که حدود ۱۱۰ هزار دانش آموز از مجموع ۳۲۵ هزار دانش‌آموز استان را شامل می‌شود، اجرایی خواهد شد.

موسوی گفت: سال گذشته این طرح در ۱۲۹ مدرسه استان کرمانشاه شامل ۶۰ مدرسه در شهرستان پاوه، ۶۶ مدرسه در شهرستان هرسین و شش مدرسه در ناحیه یک شهر کرمانشاه به صورت آزمایشی اجرا شد که با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح، اجرای آن در سطح مدارس بیشتری در برنامه امسال آموزش و پرورش قرار گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه طرح نماد را طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح کنترل و کاهش میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه از طریق مدارس دنبال می‌شود.

موسوی اضافه کرد: در طرح نماد معلمین، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها با شرکت در دوره‌های آموزشی در برابر آسیب‌های اجتماعی توانمند می‌شوند و پس از آن نیز در حوالی نوروز دانش آموزان مورد غربالگری قرار خواهند گرفتدر طرح نماد دانش آموزان و خانواده هایشان از نظر شاخص‌هایی مثل فقر، خشونت، کودک آزاری، خودکشی، اعتیاد، فضای مجازی  ارزیابی می‌شوند.

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح نماد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار