️نصب ۷۲ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۷۲ دستگاه ترددشمار در سطح تمامی محورهای اصلی و شریانی استان مجهز نصب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  عنوان کرد: ۷۲ دستگاه ترددشمار در سطح تمامی محورهای اصلی و شریانی استان مجهز نصب شده که محاسبه تردد آنلاین و قابل تفکیک برحسب پنج کلاس وسیله نقلیه، نرخ جریان تردد، سرعت متوسط تردد، تردد روزانه ماهانه و سالانه، ساعات اوج و تردد سنگین از قابلیت های سامانه ترددشماری(سانت) است.


️کرمی در ادامه افزود: با استفاده از وب سایت www.141.ir تصاویر دوربین های نظارت تصویری نصب شده در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت هر پنج دقیقه بروز رسانی می شود و اطلاعات راه ها، مسافت بین شهرها، وضعیت ترافیکی و هواشناسی به وسیله آن قابل دریافت است.


️کرمی با بیان اینکه وب سایت مذکور دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است، بیان کرد: تلفن گویای ۱۴۱ هر دو ساعت یکبار بروز رسانی می شود و از نظر شرایط جوی، ترافیکی، محدودیتهای تردد و امکان ارتباط با اپراتور مرکز مدیریت راه های کشور، همچنین ثبت در لحظه حوادث و سوانح حمل و نقلی در سامانه مربوط و ارسال پیامک تصادفات، شرایط جوی، ترافیکی، پیامک های مدیریتی توسط سامانه ۱۴۱ انجام می شود.


️کرمی گفت: ۱۰ تابلو پیام متغیر در محورهای کنگاور-صحنه، اسلام آبادغرب-ایوان و بالعکس، کرمانشاه-اسلام آبادغرب، کرمانشاه-کامیاران و بالعکس، حمیل-پل دختر و بالعکس نصب شده که به وسیله آن نمایش پیام های ترافیکی و ایمنی و محدودیت تردد، شرایط جوی، و... به صورت آنلاین و هوشمند از مرکز انجام می شود.

انتهای  پیام/ز

 


نصب  ۷۲ دستگاه ترددشمار در سطح تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار