مسعود تابش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

سیاست سپاهان در همه رشته‌ها توجه به آکادمی است/ تا ۳ سال آینده در والیبال قهرمان آسیا می‌شویم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: می‌خواهیم تا ۳ سال آینده در رشته والیبال قهرمان ایران و آسیا شویم.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرمایه گذاری این باشگاه در رشته‌های توپ و تور اظهار کرد: اگر سابقه باشگاه سپاهان را نگاه کنید، از قدیم این باشگاه چند رشته‌ای بوده و در رشته‌های مختلفی کار کرده است. از سال ۶۰ تا ۷۲ صاحب امتیاز این باشگاه بودم. از همان موقع در بخش آقایان و بانوان فعالیت داشتیم.

فقط به فوتبال توجه نمی‌کنیم

تابش ادامه داد: در طی سال‌ها گذشته نیز، در اکثر رشته‌ها فعالیت داشتیم. در حال حاضر بیش از ۸۰ تیم در ۳۷ رشته ورزشی داریم و فقط به فوتبال توجه نمی‌کنیم. در خود فوتبال هم چندین تیم در رده‌های سنی مختلف داریم. همه  هم موفق ظاهر شدند. در هندبال، یکی از قطب‌های این رشته استان اصفهان و باشگاه سپاهان است. از این تعداد هندبالیستی که در خارج از کشور لژیونر هستند، حدود ۱۰ نفر بازیکن ما بودند.

تیم والیبال سپاهان را برای قهرمانی تحت فشار نمی گذاریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در والیبال نیز از پارسال کارمان را در لیگ یک آغاز کردیم و به سوپر لیگ رسیدیم. فعلا هم شرایط خوبی داریم. با توجه به این که حدود ۷-۸ ماه است که وارد والیبال شدیم، به هیچ وجه تیم مان را تحت فشار برای قهرمانی قرار نمی‌دهیم. می‌خواهیم ظرف ۳ سال آینده قهرمان ایران و آسیا شویم.


بیشتر بخوانید: بازی بزرگی را پیروز شدیم/ بگو مگوهای زیر تور نمک والیبال است


سیاست سپاهان توجه به آکادمی در هر رشته ای است

تابش درباره اینکه نگاه باشگاه سپاهان در توپ و تور بازیکن سازی است یا خیر، گفت: در والیبال از بازیکنان جوان و نوجوان خودمان استفاده می‌کنیم. البته افرادی مثل مباشری که بازیکن تیم ملی بوده است را به خاطر تجربه شان به تیم اضافه کردیم. اولین کاری که در والیبال انجام دادیم، احداث آکادمی باشگاه بود. این یعنی سیاست باشگاه سپاهان، در هر رشته‌ای و در هر بخشی فعالیت در آکادمی است. حدود ۳ هزار و پانصد ورزشکار، مربی و پزشک را در باشگاه داریم. در بعد قهرمانی هم ۷۳ باشگاه در سطح کشور داریم. در همه رشته‌ها فعال هستیم.

تیم هندبال ما در آسیا همگروهی‌های قدرتمندی داشت

او در مورد عملکرد نه چندان مناسب هندبال سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا بیان گفت: هندبال سپاهان یکی دو سالی متوقف شده بود و ما فقط تیم‌های پایه خود را حفظ کردیم. هدف ما در هندبال هم استفاده از جوانان است. گروه سپاهان در این بازی‌ها سخت بود. نظر سرمربی و کادر فنی این نبود که بازیکن بزرگ و تاپی را به تیم اضافه کنیم. اگر بازیکن خارجی به ما پیشنهاد می‌شد، ما یک کاری می‌کردیم، اما طاهری که سرمربی تیم هندبال سپاهان است، چنین درخواستی را ارائه نکرد.  

فعلا قصد تیم داری در بسکتبال را نداریم

او در مورد اینکه آیا سپاهان قصدی برای ورود به بسکتبال دارد یا نه، گفت: در بسکتبال بانوان و در رده‌های پایه فعالیت داریم. اما خیلی حجم کار زیاد شده است و من می‌دانم که از نظر حجم کار نمی‌توانیم در بسکتبال شروع به کار کنیم. البته در اصفهان، باشگاه ذوب آهن در بسکتبال فعالیت دارد. با توجه به این موضوع نیازی ندیدیم که در استان اصفهان یک تیم دیگر داشته باشیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار