مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر:

دستگاه‌های امدادی برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از باران آماده‌اند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش بارش‌ها از عصر امروز تا آخر وقت فردا، دستگاه‌های امدادی در آماده باش هستند و برای مقابله با حوادث احتمالی آماده‌اند.

جهانگیر دهقانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،با بیان کرد: امکانات و نیروهای لازم برای مدیریت حوادث احتمالی ناشی از افزایش بارش‌ها و آبگرفتگی معابر در نظر گرفته شده است.

او افزود: ستاد مدیریت بحران در چند ماه گذشته جلساتی داشته و راهداری و شهرداری‌ها موظف شدند جاده‌ها، خیابان‌ها و دهانه پل‌ها را پاکسازی کنند تا هنگام بارندگی مشکلی برای دفع رواناب‌ها وجود نداشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: یکی از مشکلات ما هنگام بارش‌های شدید آبگرفتگی جاده ساحلی بوشهر-گناوه در محدوده رودشور است که شرکت آب منطقه‌ای بوشهر بخشی از این مسیر را تا جایی که برای روستاهای همجوار مشکل ایجاد نکند، لایروبی کرده است؛ اگر چه برای حل مشکل این مسیر، باید ۲۰ کیلومتر لایروبی صورت گیرد که موضوع مطرح شده و منتظر اختصاص اعتبار هستیم تا لایروبی اجرا شود.

دهقانی از مردم خواست به هشدارهای هواشناسی دقت و آن‌ها را رعایت کنند.

او، درباره تعطیلی احتمالی مدارس نیز گفت: تصمیم در این باره به عهده ستاد مدیریت بحران هر شهرستان است همان طور که صبح امروز بر اساس تصمیم این ستاد در شهرستان‌های دیلم و گناوه، مدارس این دو شهرستان و عصر امروز مدارس گناوه تعطیل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: برای فردا هم اگر قرار باشد مدارس تعطیل شوند ستاد مدیریت بحران شهرستان مربوط اعلام خواهند کرد که از آن‌ها خواسته شده در صورت تصمیم بر تعطیلی مدارس، زودتر اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

آمادگی دستگاه‌های امدادی برای مدیریت حوادث

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.