واکنش باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد بشار رسن

باشگاه پرسپولیس به شایعه فسخ قرارداد ستاره عراقی خود واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به فسخ قرارداد بشار رسنبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش یکی از رسانه‌های عراقی خبری منتشر کرد که بشار رسن، هافبک پرسپولیس در آستانه فسخ قرارداد با سرخ‌ها است، زیرا مطالباتش را دریافت نکرده و می‌خواهد به نیروی هوایی عراق بازگردد.

البته در این باره حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بشار بازیکنی متعهد و وفادار است و با وجود اینکه طلب زیادی از پرسپولیس دارد، اما تا اینجای کار صبوری کرده است. او از سال گذشته طلب زیادی دارد، اما در این فصل حدود ۱۰ - ۱۵ درصد گرفته و فسخ قرارداد او شایعه است.


بیشتر بخوانید: تجدید نظر خواهی پرسپولیس رد شد


او افزود: با مدیر برنامه‌های او در ایران صحبت کردم و او هم این مسأله را تکذیب و اعلام کرد که بشار قصد چنین کاری ندارد. نباید به این شایعات توجه کرد و امیدواریم که به زودی رسن به تمرینات پرسپولیس برگردد تا دوباره شاهد درخشش او در پرسپولیس باشیم.

در پایان لازم به ذکر است، رسن مطالبات زیادی از پرسپولیس دارد و طبق قانون فیفا نیز اگر بازیکن خارجی ۲ ماه پولی دریافت نکند، می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار ازپرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار