کودک هشت ساله تفتی کتابخوان برتر شد

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهر تفت گفت: کودک هشت ساله تفتی با خواندن ۱۲۰ کتاب در یک سال به عنوان کتابخوان برتر معرفی شد.

سمیه فلاح مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهر تفت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: پسر هشت ساله تفتی با مطالعه ۱۲۰ کتاب در یک سال به عنوان کتابخوان برتر کانون و پرورش فکری تفت در هفته کتابخوانی سال ۹۸ شناخته شد.

او بابیان اینکه پنج کودک هشت تا ۱۱ ساله، کتابخوان برتر کانون و پرورش فکری مرکز تفت معرفی شدند، افزود: هر کدام به مدت یک سال ۹۰ تا ۱۲۰ کتاب این مرکز را مطالعه کردند و فردا ۲۷ آبان از سه پسر و دو دختر کتابخوان برتر کانون تقدیر می‌شود.

فلاح ادامه داد: سه برنامه در طول هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری تفت برگزار شد و تجلیل ازاعضای برتر کتابخوان، نمایشگاه کتاب در کانون و مدارس و جشن کتاب از دیگر برنامه ای این هفته بود.

مدیرکانون پرورش فکری کودک و نوجوان تفت با بیان اینکه اعضای کانون مرکز تفت از ۱۱ هزار جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان کتابخانه‌ی این مرکز استفاده می‌کنند، ادامه داد: بیش از ۷۰ عنوان کتاب در کانون و مدارس ابتدایی شهر تفت در هفته‌کتابخوانی به فروش می‌رسد.

فلاح اجرای نمایش عروسکی، قصه گویی و برگزاری مسابقه بین ۴۰ نفر از اعضای فعال کانون تفت را از جمله سرگرمی‌های جشن کتاب در هفته‌ی کتاب در تفت عنوان کرد.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تفت به هزار و ۲۰۰ کودک و نوجوان خدمات آموزشی، فرهنگی و هنری ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ی

علاقه مندی کودک هشت ساله تفتی به  کتاب و کتابخوانی

برچسب ها: معرفی کتاب ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار