اعلام تغییرات نسخه آینده پیام رسان واتس‌اپ

رسانه WaBetaInfo به تازگی جزییات تغییراتی که در بروزرسانی آینده پیام رسان واتس‌اپ وجود خواهد داشت را اعلام کرد.

تغییرات نسخه آینده پیام رسان واتس اپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی نسخه جدید بتا نرم افزار واتس‌اپ منتشر شده است و شرکت فیسبوک در این نسخه جدید نشان داد که نرم افزار واتس‌اپ در نسخه جدید خود تغییرات زیادی را خواهد داشت. به تازگی گزارشی از سوی WaBetaInfo منتشر شده است که نشان می‌دهد این نرم افزار در نسخه بعدی خود در سیستم عامل iOS به طور کامل تغییر خواهد کرد و این نرم افزار با ظاهری جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ظاهرا قرار است در نسخه آینده این پیام رسان صفحه‌ Splash به طور کامل باز طراحی شود. به صفحه Splash که همان صفحه نشان دهنده اطلاعات و نسخه نرم افزار است، قرار شده نام شرکت مادر این نرم افزار یعنی فیسبوک اضافه شود. هرچند این اقدام شرکت اصلا تعجب بر انگیز نبوده و فیسبوک دائما قصد دارد نام خود را در نرم افزارهایی که مالکیت آن را خریداری کرده، اعلام کند.

از دیگر تغییراتی که در نسخه جدید واتس‌اپ وجود خواهد داشت باز طراحی آیکون مربوط به خوانده شدن پیام یا همان Read Receipt خواهد بود. همچنین ظاهرا واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی است که کاربران بتوانند به وسیله آن یک حساب کاربری را روی چند دستگاه داشته باشند. افزون بر این واتس‌اپ لوگوی جدید را طراحی کرده است که صرفا هنگام بلاک شدن توسط کاربر دیگری نمایش داده خواهد شد؛ بر اساس این لوگو جدید کاربران هنگامی که بلاک شوند نام و تصویر پروفایل کاربری که او را بلاک کرده است را به صورت تار مشاهده خواهد کرد.

تغییرات نسخه آینده پیام رسان واتس اپ

قابلیت دیگری که در آینده به واتس‌اپ اضافه خواهد شد Grouped Blocked Contact است که بر اساس این قابلیت نرم افزار واتس‌اپ به طور خودکار کاربران بلاک شده را در دو گروه تجاری و خصوصی دسته بندی خواهد کرد و کاربر برای تشخیص آن‌ها نیازمند صرف وقت نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: بیش از ۱۰ میلیون کاربر عضو Disney Plus شدند


در حال حاضر این تغییرات برای نسخه iOS واتس‌اپ قرار است عرضه شود و تاریخ عرضه نسخه پایدار که شامل این تغییرات باشد نیز هنوز اعلام نشده است که باید منتظر اعلام شرکت فیسبوک درباره تاریخ عرضه و همچنین زمان ورود این تغییرات به نسخه اندرویدی واتس‌اپ باشیم.

انتهای پیام/

تغییرات نسخه بعدی واتس‌اپ اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
ماکه اینترنت نداریم ، شما چطور واتساپ براتون کار میکنه حتی اسکرینم گذاشتین؟
مثل این میمونه توییتر برا مردم فیلتره و بده ولی برا مسئولین فیلتر نیست و خوبه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۸

تصویر اسکرین مربوط به منبع خارجی خبر است

Iran (Islamic Republic of)
abolfazl
۰۹:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
واقعا نمیدونم چی تو مغز سازنده های واتس اپ هست.
1- پیام که پاک میکنی برای اون طرف هم نشون میده که پاک شده,حالا بیا درستش کن طرف فکر میکنه فحشش دادیم پاک کردیم
2- برای نسخه کامپیوترش میگه حتما باید نسخه موبایلی داشته باشی,نداشته باشی نمیتونی بری تو برنامه.خب احمق اگه نسخه موبایل نیاز بود چرا میرفتیم برا دسکتاپ خب حتما نداریم رو گوشی دیگه
3-از برنامه نمیشه لوگ اوت کرد:/ یعنی حتما باید کل دیتاهات رو پاک کنی تو سیتینگ گوشی یا کلا برنامه رو پاک کنی.درهرصورت کل چتات همه میپره
آخرین اخبار