معاون فرمانداری سلسله:

کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند/ برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها

معاون سیاسی فرمانداری سلسله از برخورد با با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عابدین گراوند معاون سیاسی فرمانداری سلسله گفت: با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها در این شهرستان توسط افراد سودجو بشدت برخورد می شود.

عابدین گراوند روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات فرمانداری، اظهار داشت: کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند و در سال رونق تولید می طلبد که از ورود هرگونه قاچاق سازمان یافته کالا در مبادی ورودی و خروجی شهرستان جلوگیری شود.

او با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط ورود و خروج کالا، عنوان کرد: باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم چرا که منجر به رونق چرخ های اقتصاد کشور و اشتغال جوانان می شود.

 معاون سیاسی فرمانداری سلسله با اشاره به لزوم قیمت گذاری بر روی کالاهای عرضه شده توسط فروشندگان، افزود: باید اداره صنعت و معدن و تعزیرات نظارت های خود را در این حوزه افزایش دهند.

گراوند با اشاره به افزایش قیمت بنزین، خاطرنشان کرد: نباید این افزایش قیمت منجر به سودجویی برخی شود و در این راستا لازم است که گشت های مشترک ستاد تنظیم بازار تشکیل و نظارت های منظمی بر روی قیمت اجناس موجود در بازار شهرستان داشته باشند.

او تاکید کرد: هیچگونه افزایش قیمتی در شهرستان نباید داشته باشیم و کسانی که خودسرانه قیمت کالاها را افزایش دهند با آنها بشدت برخورد می شود.

انتهای پیام/ر

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت ها در سلسله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.