چمدانی که به صندلی چرخدار تبدیل می‌شود

یک مهندس بریتانیایی یک ویلچر-چمدان کاربردی طراحی کرده است که هر دو استفاده را به راحتی در دسترس قرار می‌دهد و حتی در صورت استفاده به عنوان صندلی چرخ‌دار همچنان کاربرد خود به عنوان چمدان را از دست نمی‌دهد.

چمدانی که به صندلی چرخدار تبدیل می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سفر هوایی برای معلولان می‌تواند دشوار باشد، چرا که آن‌ها یا مجبور هستند یک صندلی چرخ‌دار در فرودگاه برای به هواپیما رسیدن تهیه کنند یا اطمینان حاصل کنند که صندلی چرخ‌دارشان در قسمت بار قرار بگیرد.

اکنون "ریچارد ویلیامز" مهندس بریتانیایی یک صندلی چرخ‌دار تاشو طراحی کرده است که می‌تواند به یک چمدان تغییر شکل دهد و به راحتی قابل حمل است.

این دستگاه با نام "Traveller Chair" به معنی صندلی مسافرتی نام‌گذاری شده است و دارای قابی آلومینیومی و وزن حدود شش کیلوگرم است.

هنگامی که این صندلی چرخدار جمع شده و در واقع تبدیل به یک چمدان شده است، ظرفیت حدود ۱۷ لیتری دارد و می‌توان آن را به شکل یک کیف دستی حمل کرد یا آن را با یک بند روی شانه حمل کرد.

همچنین در این حالت دارای یک جیب بیرونی است که دسترسی آسان به اسناد و مدارک را ممکن می‌کند.

چمدانی که به صندلی چرخدار تبدیل می‌شود

به گفته ویلیامز، ابعاد این صندلی چرخ‌دار تاشو در حالت جمع شده به اندازه‌ای است که می‌توان آن را در قسمت نگهداری اشیا در بالای سر صندلی مسافران در هواپیما نیز قرار داد.

وی افزود که این چمدان را می‌توان در عرض ۳۰ ثانیه دوباره به صندلی چرخ‌دار تبدیل کرد، در حالی که هنوز وسایل را در خود جای داده است و آسیبی به وسایلی که داخل آن جا داده شده است، نمی‌رسد.

این صندلی چرخ‌دار می‌تواند افراد را با وزن حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم حمل کند. همچنین یک ترمز در چرخ‌های عقب مانع از چرخیدن تصادفی آن در هنگام ایستادن می‌شود.

قیمت خرده فروشی برنامه ریزی شده برای این محصول در صورت تولید انبوه ۶۲۶ دلار (۴۸۵ پوند) است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار