ماجرای ابطال پروانه وکالت نواب‌صفوی به علت پیگیری حادثه دانشگاه آزاد چیست؟

وکیل خانواده‌های حادثه دانشگاه آزاد مدعی است که عده‌ای قصد ابطال پراونه وکالتش را دارند.

بادعای نواب صفوی در مورد ابطال پروانه وکالتشه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام حکم دادگاه حادثه دانشگاه آزاد، حسام نواب صفوی وکیل مدافع بازماندگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات با انجام مصاحبه‌ای مدعی شد که عده‌ای قصد دارند پروانه وکالت او را ابطال کنند تا نتواند پرونده این حادثه را پیگری کند.

نواب صفوی وکیل مدافع بازماندگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گویی این موضوع نوعی دسیسه است و بنده علی رغم تمام مشکلات ایجاد شده با تمام وجود با خاطیان اتوبوس مرگ دانشگاه علوم تحقیقات می‌جنگم.

او ادامه داد: نمی‌دانم این دسیسه از کجا نشأت گرفته است، اما تا زمان مشخص شدن موضوع آن را به صورت قانونى پیگیری خواهم کرد.

نواب صفوی تصریح کرد: اقدامات من شامل ماده ۶۹۸ مبنی بر نشر اکاذیب نمی‌شود.

وکیل مدافع بازماندگان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات درباره شکایت دانشگاه آزاد از او گفت: پس از اعلام حکم محکومیت دانشگاه آزاد در دادگاه بدوى، سازمان مرکزى دانشگاه آزاد از بنده و برخی از خبرگزارى‌هاى رسمى، به جرم افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومى به دادسراى فرهنگ و رسانه شکایت کرد.


بیشتر بخوانید:جزئیات حکم پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اعلام شد


این ادعای نواب صفوی را از کانون وکلای دادگستری پیگری کردیم، کانون وکلا اعلام کرد که پروانه وکالت نواب صفوی از سوی این نهاد صادر نشده است و از جزئیات آن اطلاعی ندارند.

نواب صفوی پروانه وکالت خود را از مرکز وکلا، مشاوران رسمی و مشاوران خانواده دریافت کرده است.

بعد ادعای نواب صفوی مبنی بر ابطال پروانه وکالتش برای جلوگیری از پیگیری حادثه دانشگاه آزاد، خانواده‌های بازماندگان حادثه جلوی ساختمان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تجمع کردند و خواهان جلوگیری از ابطال پروانه وکالت نواب صفوی شدند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد، علت احضار حسام نواب صفوی به دادسرا تخلفی است که در گذشته انجام داده و ارتباطی به پرونده حادثه دانشگاه آزاد ندارد.

براساس پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این تخلف نواب صفوی منجر به ابطال پروانه وکالت او نمی‌شود و تنها منجر به درج تذکر در پرونده‌اش می‌شود.


بیشتر بخوانید: توضیحات حسام نواب صفوی درباره خبر باطل شدن پروانه وکالتش/ موضوع شکایت دانشگاه آزاد از نواب صفوی چیست؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
اين دانشگاه آزاد تموم ساختموناي مصادره اي كه مال بنياد مستضعفان بود رو كشيد بالا در حالي كه ميلياردها پول داشت و بايد ساختمون ميخريد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آقای نواب صفوی وکیل کانون وکلا نیستن و پروانه شون رو از مرکز مشاوران قوه قضاییه که اخیرا اسمشو عوض کردن و گذاشتن مرکز وکلای قوه قضاییه گرفته .مرکز مشاوران وابسته به قوه قضاییه س و مثل کانون وکلا مستقل نیست به همین خاطر بارها و بارها دیده شده که وکلای مرکز مشاوران تهدید شدن که پروانشون ابطال میشه تا یه جوری دست و بال این وکلا بسته شه و نتونن دفاع تمام عیاری داشته باشن. البته با احترام به تمام وکلای این مرکزولی این یه حقیقته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بيست تا جوون مملكت كشته شدن يه نفرشون يه روز هم بازداشت نشد
بنازم به قدرت لابي دانشگاه آزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مواظب باشد جواز زنده بودنت را باطل نکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانزاده
۱۳:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
درود بر آمریکا و اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بازیگری خ میخواست از اسمش خودشو تو وکلا جا بده چه زشتی هم میگیره

چقدرم کروات دوس داره تفلی.


بزور میخواست بگه منم وکیلم تقلب از بچگی وکالت دوس داشته دید همه بازیگرا دارن رستوران میزنن اینم گفت من دفتر وکالت بزنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
مشخص بود ریگی به کفششه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
حرف بیخود نزن.با یک بهانه ای میخاستن وکالتشو باطل کنند. مستقیما که اینکارو نمیکنن. یک پاپوش درست میکنند و به همون بهانه حذفش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
آقا اطلاعات درست ندارید آدرس غلط ندهید.
از اقوام نزدیک بنده از مشاوران ماده 187 هستش و از همون اول هم کار وکالت میکردن البته با رعایت قانون مشاوران که ظاهرا در ابتدا محدودیت پرونده از جهت جرایم مهم دارند.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اقای نواب صفوی اینم دستمزد پاچه خوری شماخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
رضا مهدوی فر
۰۹:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
باسلام.همانطور که اشاره کردید ایشون عضو مرکز مشاوران موضوع ماده ۱۸۷ برنامه پنج ساله سوم توسعه هستن اعضا این مرکز مطابق ماده مزبور مشاور هستن نه وکیل و پروانشون جهت تاسیس موسسه حقوقی هست نه دفتر وکالت.
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۰:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز یه چی نمیدونی نگو،ایشون وکیل پایه یک دادگستری از سمت قوه قضاییه هستن نه کانون وکلا،هیچ تفاوتی هم با وکلای دیگه ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخی
۱۰:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام آقای مهدوی فر. بهتر است انسان تا از موضوعی آگاهی ندارد لب فروبندد و سخنی نگوید. نام صحیح و کامل آن « مرکز وکلاء ، کارشناسان و مشاوران قوه قضاییه » است . برادر من دیگران را به گمراهی نکشان که هم برای خودت و هم دیگران مضر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بله تابدانجارسید دانش من که بدانم همی که نادانم.به امیدروزی که بفهمید
آخرین اخبار