سرانجام طرح حذف تنوع مدارس چه شد؟

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: شورای نگهبان طرح حذف تنوع مدارس را تأیید نکرد و از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با در نظر گرفتن مصوبه شورای انقلاب فرهنگی این بحث را جلو ببرد.

سرانجام طرح حذف تنوع مدارس چه شد؟منصور کبکانیان دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص طرح حذف تنوع مدارس که در مهرماه سال ۹۸ در مجلس شورای اسلامی ارائه شد، اظهار کرد: این طرح جزو مواردی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی قبل از این مصوبه مجلس آن را تصویب کرده بود.

او ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی مطالبه‌ای در این خصوص داشتند مبنی بر اینکه هم مجلس شورای اسلامی و هم شورای عالی انقلاب فرهنگی در مواردی که وارد می‌شوند دیگری وارد نشود و مداخله‌ای از سمت هیچ یک از این بخش‌ها در دیگری صورت نپذیرد.

کبکانیان تأکید کرد: بر این اساس شورای نگهبان این طرح را تأیید نکرد و ما از اعضای مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم با در نظر گرفتن مصوبه شورای انقلاب فرهنگی این بحث را جلو ببرد.


بیشتر بخوانید: مصوبه حذف تنوع مدارس با اسناد بالادستی تناقض دارد/ شهریه مدارس سمپاد نصف غیردولتی است


دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور در پایان بیان کرد: این موضوع ابلاغ نخواهد شد و جزو مصوبات نخواهد بود چرا که با نظر شورای نگهبان مغایرت دارد.

انتهای پیام /

طرح حذف تنوع مدارس به کجا رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۰۶:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
باید حذف بشه
آخرین اخبار