تفکر بسیجی نظام الهی را در برابر تهدیدات دشمن حفظ کرد

فرماندار قصرشیرین گفت : تفکر بسیجی این نظام الهی را در برابر تهدیدات دشمن حفظ کرده و یک پشتوانه محکم برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : بسیج یک حق ویژه برگردن ما دارد و یک نیروی مردمی و یار پرتوان انقلاب است که تا زمانی که این تفکر در کشور وجود دارد تمام برنامه‌های دشمن باشکست مواجه می‌شود.

او گفت : امام راحل با تفکر بسیجی طاغوت را شکست داد و و اهمیت این نهاد بزرگ مردمی به حدی بود که رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تقویم جمهوری اسلامی هفته‌ای را به این نام نامگذاری کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: بسیج باتمامی تهدیدات داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی مقابله می‌کند از این رو دشمن در تلاش است این تفکر را از مردم بگیرد.

تاتار افزود: امروز بسیجیان در قالب اردو‌های جهادی به نقاط محروم کشور می‌روند و خدمات رسانی می‌کنند و هیچ جای این کشور وجود ندارد که ردپایی از خدمات این نهاد نداشته باشد.

او با بیان اینکه همه گروه‌ها باید در چارچوب نظام باشد، گفت:بسیج متعلق به هیچ جناح و گروهی نیست و متعلق به همه مردم است و در حوادث سال‌های اخیر و در بحران‌های زلزله و سیل کمک زیادی به مردم کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: امسال در حالی چهلمین سالگرد تشکیل بسیج را سپری می‌کنیم که در این مدت خدمات زیادی به مردم و نظام ارائه کرده است.

 پاسدار مرادعلی حسنی افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری مقتدرانه داشت و داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند و امروز هم در قالب مدافعان حرم، نقش مهمی را در دفاع از حرمین شریفین و اسلام ایفا می‌کند.

او افزود: بسیج در همه میدان‌های علمی، فرهنگی، خدمات رسانی و بحران‌ها همواره آماده خدمتگزاری است.

او افزود: اگر امروز روی پای خود ایستاده ایم از افتخارات بسیج است.

 

 

انتهای پیام/د

بسیج یک حق ویژه برگردن ما

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار