در نشست کمیته ارتقاء ایمنی همدان مطرح شد؛

جان باختن ۲۰۷ نفر در سوانح جاده‌ای استان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جان باختن ۲۰۷ نفر در سوانح جاده‌ای راه‌های برون شهری و روستایی استان خبر داد.

جان باختن ۲۰۷ نفر در سوانح جاده‌ای استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صفر صادقی راد، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در پنجمین نشست کمیته ارتقاء ایمنی با موضوع یادمان قربانیان حوادث رانندگی با اشاره به میزان تصادفات رخ داده در محور‌های استان اظهار داشت: در ۶ ماهه نیمه نخست سال ۹۷ تعداد ۱۷۲ نفر و در ۶ ماهه نیمه نخست امسال نیز ۲۰۷ نفر در راه‌های برون شهری و روستایی استان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند که این میزان ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او افزود: در ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷ تعداد هزار و ۲۴ مورد تصادف و در ۶ ماهه ابتدای امسال نیز هزار و ۷۶ فقره تصادف رخ داده است.

صادقی راد با بیان اینکه در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، طرح‌های مختلفی برای کاهش سوانح رانندگی اجرا می‌شود، یادآور شد: از جمله این طرح ها، طرح‌های پنج گانه ایمنی در محور‌های روستایی است که در طول سال برگزار می‌شود.

معاون حمل و نقل این اداره کل ادامه داد: افزایش وسائل نقلیه موجب شده طرح آشکارسازی وسائل نقلیه سنگین به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

بیش از هزار فقره تصادف در جاده های استان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار