عزم جزم تعزیرات و صمت برای کنترل بازار

پرونده‌های گران فروشی که به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شود خراج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

طهماسبی معاون اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: از ۲۴ آبان ماه تاکنون ۱۱۳ فقره پرونده در این اداره کل ثبت شد که بخشی از آن مربوط به گذشته است.

او با بیان اینکه از دو روز گذشته همه شعب تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها و استان در نوبت صبح و عصر باز است، افزود: سامانه ۱۳۵ نیز فعال است و مردم می‌توانند گزارش‌های گرانفروشی و تخلفات صنفی را به این سامانه اعلام کنند.

طهماسبی ادامه داد: همه پرونده‌هایی که در خصوص گران فروشی یا اخلال در نظم بازار به این اداره کل ارجاع شود خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادر می‌شود.

اصغرزاده معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز با بیان اینکه در دو روز گذشته ۹۰ گزارش تخلف و گران فروشی به سامانه خبری ۱۲۴ اعلام شد، افزود:سالانه حدود ۱۶ تا ۱۷ هزار پرونده تخلفات صنفی در استان تشکیل می‌شود.

او افزود: بیش از ۴۰۰ بازرس این اداره کل با همکاری بازرسان سایر دستگاه‌های متولی و اجرایی علاوه بر نظارت بر واحد‌های توزیع کننده کالا بر عملکرد واحد‌های خدماتی نیز نظارت مستمر دارند.

اصغرزاده گفت: حدود هزار  انبار در استان شناسایی شده است که نظارت دائم بر ورود و خروج کالا‌ها از این انبار‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/س
 

نظارت جدی تعزیرات و صمت بر بازار 

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار