فرماندار اردبیل گفت: با افراد سودجویی که قصد گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها را دارند برخورد جدی خواهد شد.

برخورد جدی با افراد سودجو و گرانفروش در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری اردبیل برگزار شد، گفت: با افراد سودجویی که قصد گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها را دارند برخورد جدی خواهد شد و همچنین با نظارت دستگاه‌های مختلف و همکاری مردم قیمت‌ها تحت کنترل است.

او بیان کرد: در پی افزایش قیمت بنزین رصد قیمت اقلام مختلف و کالا‌های اساسی توسط بازرسان شهرستان اردبیل تشدید شده است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت سایر اقلام باشد و علاوه بر کنترل قیمت کالا‌های اساسی قیمت سایر کالا‌ها و خدمات نیز تحت رصد است و با سوء‌استفاده‌گران بازار، برخورد قانونی خواهد شد.

امامی یگانه در خصوص افزایش قیمت لوازم سی‌ان‌جی و ال‌پی‌جی در سطح شهر اردبیل بیان کرد: در حال حاضر گزارشاتی در خصوص افزایش قیمت این لوازم در سطح بازار مخابره شده که بازرسان برای بررسی‌های بیشتر وارد موضوع شده‌اند.

او گفت: مطابق بخشنامه وزارت کشور آژانس‌های شخصی و سرویس‌های مدارس که در هیچ سامانه‌ای ثبت نشده‌اند در دست ساماندهی هستند تا به زودی سهمیه دولتی بنزین دریافت کنند.

نماینده اداره کل جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به مطلوب بودن قیمت گوشت قرمز در اردبیل، بیان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر افزایش قیمت گوشت گرم در اردبیل اعلام نشده و مطابق بررسی بازرسان قیمت گوشت قرمز در بازار اردبیل ۷۰ الی ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

او افزود: هیچگونه مشکلی در خصوص تأمین گوشت قرمز و سفید در اردبیل وجود ندارد و آمادگی لازم را داریم در صورت کمبود منابع از استان‌های هم‌جوار اقدام به واردات این اقلام کنیم.

مسؤول اداره کل غلات اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: اداره کل غله در راستای تأمین گندم، برنج و شکر تلاش می‌کند که خوشبختانه در اردبیل هیچ‌یک از این اقلام با کمبود مواجه نیست و در حال حاضر ۷۵۳ تن برنج و ۳ هزار تن شکر در انبار موجود است.

نماینده تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز در این جلسه از آمادگی اکیپ‌های بازرسی این اداره خبر داد و افزود: خوشبختانه تا کنون روند بازار در اردبیل عادی است و هیچ‌گونه مشکلی در حوزه خرید و فروش کالا وجود ندارد، اما تعزیرات حکومتی با هرگونه قانون شکنی برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

مشکلی در خصوص تأمین گوشت قرمز و سفید در اردبیل وجود ندارد

برچسب ها: سوخت ، گرانفروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.