رسانه‌ها درخشش بانوان کاراته ببینند

نایب رئیس هیات کاراته بانوان استان کرمانشاه با اشاره به درخشش بانوان در لیگ کاراته وان گفت : بانوان استان در اخرین دور لیگ کاراته وان که بالاترین رده لیگ در سنین پایه است توانست ۸ مدال رنگارنگ کسب کند که این مهم نشان از توان بانوان این استان دارد.

پروین صفایی پور نایب رئیس هیات کاراته بانوان استان کرمانشاه در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : بانوان کاراته استان علاوه بر لیگ کاراته وان در رده‌های پایه، و حضور تیم (آرامش) در سوپر لیگ برتر کاراته، در بسیاری از تیم‌های تراز اول در سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته به عنوان مربی و ورزشکار حاضر هستند.

او گفت : بانوان کاراته کای استان همچنین توانستند در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی مدال‌های بسیار زیادی کسب و جایگاه خوبی را بدست آورند، اما این مهم مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار نگرفته است.

نایب رئیس هیات کاراته در خصوص عملکرد تیم آرامش گفت: قبول کنیم در دنیای ورزش حرفه ای، اختیار انتخاب بازیکنان و مربیان در اختیار کادر تیم قرار دارد و ما نمی‌توانیم دخالت چندانی داشته باشیم، اما چقدر خوب بود که این تیم از تمام توان استان استفاده می‌کرد.

صفای پور با دعوت از رسانه‌ها و اسپانسر‌های استان گفت: استان کرمانشاه در راستای پیشبرد اهداف خود در دنیای کاراته استان قصد دارد لیگ استانی کاراته را طراحی و اجرا کند و این مهم به اسپانسر‌ها کمک می‌کند با هزینه اندکی ما‌ها در جامعه کاراته معرفی شوند و امیدوارم حامیان مالی از این فرصت استفاده کنند.

او افزود: این برنامه با همکاری کمیته بازاریابی هیات در حال طراحی است و امیدواریم هرچه سریعتر عملی شود و شاهد حضور رسانه‌ها در کنار کاراته استان باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

درخشش بانوان استان در اخرین دور لیگ کاراته وان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار