چالش‌های پیش روی شاهین شهرداری در نقل و انتقالات زمستانی

تیم فوتبال شاهین شهرداری برای جذب بازیکن در تعطیلات زمستانی با مشکلات زیادی مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   چندی پیش میشو کریستیچوویچ به طور رسمی قراردادش را با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به ثبت رساند تا پس از چند هفته بلاتکلیفی سرمربی جدید سفیدپوشان مشخص شود.

در این میان سرمربی کروات در بوشهر کار خیلی سختی خواهد داشت. بدون شک پروسه بازسازی تیمی، چون شاهین شهرداری که با کسب نتایج ضعیف در ۱۰ هفته گذشته در قعر جدول قرار گرفته، بدون جذب چند بازیکن نزدیک به سطح اول فوتبال ایران که بتوانند از سقوط این تیم به لیگ دسته یک جلوگیری کنند و شاهین را از منطقه سقوط نجات دهند، میسر نیست و مسئولان باشگاه بوشهری برای جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی در تکاپو هستند. البته سرمربی کروات به تازگی وارد بوشهر شده و فقط چند روز است که تمرینات شاهین را زیرنظر دارد؛ بنابراین او هنوز به شناخت کافی از بازیکنانی که در اختیار دارد، نرسیده و لیستی به مسئولان باشگاه ارائه نکرده است.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل شاهین شهرداری: با حضور کریستیچوویچ فضای مثبتی در تیم ایجاد شده است


تا پایان نیم فصل پنج هفته باقی مانده و میشو باید در این مدت با شناسایی ضعف‌های تیم، لیست بازیکنان مدنظر خود را برای نقل و انتقالات زمستانی به مسئولان باشگاه ارائه دهد. در این میان پیر مرد کروات و مسئولان باشگاه شاهین شهرداری کار بسیار سختی در نقل و انتقالات زمستانی دارند و مشکلاتشان بیش از یکی، ۲ مورد است.

از یک طرف شاهین شهرداری که در این فصل ضعیف‌ترین تیم لیگ بوده، در ۱۰ هفته گذشته ۲۲ گل دریافت کرده و عنوان ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ نوزدهم را به خود اختصاص داده است. آن‌ها همچنین در خط حمله هم عملکرد بی دفاعی داشتند و تنها ۵ گل به ثمر رساندند. یعنی به طور میانگین نیم گل در هر بازی؛ از طرف دیگر شاهین شهرداری تنها ۲ جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسالان خود دارد و در نقل و انتقالات زمستانی تنها ۲ بازیکن می‌تواند جذب کند. مسلما نقص‌های پرشمار شاهین شهرداری در دفاع و حمله با جذب ۲ بازیکن رفع نمی‌شود و این تیم اگر می‌خواهد در لیگ بماند، جز نقل و انتقالات زمستانی فرصت دیگری برای تقویت شدن ندارد.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین سرمربی لیگ برتر فوتبال نوزدهم چه کسی است؟


گذشته از این‌ها می‌توان گفت تمامی بازیکنان کارآزموده ایرانی با دیگر تیم‌های لیگ برتری قرارداد دارند و بعید به نظر می‌رسد که باشگاه‌های حرفه‌ای بازیکنان خوبشان را در نقل و انتقالات زمستانی از دست بدهند. مگر این که پای پیشنهادی از تیم‌های اروپایی یا تیم‌های متمول لیگ ستارگان قطر در میان باشد. همچنین شاهین شهرداری با بحران مالکیتی مواجه است و شهرداری بوشهر تنها تا پایان این فصل مالک این تیم است. بحران مالکیتی شاهین باعث شده تا آن‌ها یکی از کم بودجه‌ترین باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر باشند و در زمره فقیرترین تیم‌های لیگ نوزدهم به شمار روند. همین موضوع باعث می‌شود تا خیلی از بازیکنان نسبت به بازی در این تیم بی میل باشند و با در نظر گرفتن کمبود‌های مالی، قید آفتاب گرم و نرم بوشهر را بزنند و راهی تیم‌های دیگر شوند.

انتهای پیام/

مشکلات شاهین شهرداری در نقل و انتقالات لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار