کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال آبگرفتگی معابر در برخی مناطق/دمای هوا در شمال شرق افت محسوسی دارد

گودرزی گفت: با توجه به شدت بارش در برخی استان ها آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و کولاک را خواهیم داشت.

روز/احتمال آبگرفتگی معابر و رخداد سیلاب در برخی مناطق/دمای هوا در شمال شرق افت محسوسی داردفریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در استان سواحل دریای خزر، مرکز، استان جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش برف و باران همراه با وزش باد و در شمال غرب و غرب بارش پراکنده باران را داریم.

وی افزود: طی امروز و فردا در مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش باران همراه با رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف دور پیش بینی می‌شود.

به گفته گودرزی، برای روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در شمال شرق و شرق ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد و به طور محسوس دما در این مناطق سرد می‌شود.


بیشتر بخوانید: هشدار وقوع سیلاب در برخی استان ها/ بارش برف ادامه دارد


این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، مرکز خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، شرق خوزستان، جنوب اصفهان و شمال زنجان خواهد بود، از این رو آبگرفتگی معابر، احتمال رخداد سیلاب، لغزندگی جاده‌ها و کولاک در جاده‌ها را خواهیم داشت.

وی از قطع بارش باران طی روز چهارشنبه بارش در نوار غربی کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنج شنبه بارش در نیمه شرقی، سواحل شمالی، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد.

گودرزی در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: امروز هوای تهران ابری و مه آلود، در برخی ساعات بارش برف و باران را خواهیم داشت و همواره بارش‌ها تا اواسط روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آسمان پایتخت ابری و مه آلود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار