معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: قیمت جابه‌جایی مسافر و کالا به هیچ وجه افزایش نمی‌یابد و از طریق تعزیرات و بازرسی صنعت، معدن و تجارت با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

به هیچ وجه قیمت و نرخ جابه‌جایی مسافر و کالا افزایش نمی‌یابدبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در نشسست کمیسیون تنظیم بازار استان با تاکید بر برگزاری جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر بیان کرد: در جلسه قبلی تنظیم بازار استان بوشهر برای سهمیه بنزین برخی وسائل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله آژانس‌های تاکسی تلفنی، سرویس‌های مدارس و یا خودرو‌های وانت‌بار نگرانی وجود داشت که با تخصیص سهمیه بنزین این مشکل برطرف شد.

او با بیان اینکه برای خودرو‌های وانت‌بار سهمیه بیشتری اختصاص یافته است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل ناوگان عمومی باری و مسافری، نظارت بر آن‌ها افزایش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر تامین بنزین قایق‌های صیادی استان گفت: برای تامین سهمیه بنزین قایق‌های صیادی استان بوشهر پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه می‌رسد و در نشست بعدی نهایی و اعلام می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر در تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌ها، تصریح کرد: ذخیره سوخت مناسبی در استان بوشهر وجود دارد و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او، شرایط وجود کالا‌های اساسی در استان بوشهر را مطلوب دانست و افزود: بر اساس گزارش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در تامین کالا‌های مورد نیاز جامعه به ویژه کالا‌های اساسی هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه به بخش‌هایی که خدمات لازم به جامعه ارائه می‌دهند سهمیه سوخت دریافت می‌کنند، ادامه داد: با توجه به تامین سهمیه بنزین ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری، به هیچ وجه کرایه جابه‌جایی مسافر و کالا افزایش نمی‌یابد و از طریق تعزیرات حکومتی و واحد‌های بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نظارت، و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به هماهنگی برای حل مشکلات سرویس‌های مدارس افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته قرار است برای تامین بنزین سرویس‌های مدارس بر اساس ثبت این سرویس‌ها در سامانه سپند بنزین آنان تامین شود.

او، نظارت دائم  بر قیمت کالا و خدمات را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های مربوط با متخلفان قاطعانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/م

نظارت دائم بر قیمت کالا و خدمات ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
گناوه که قیمت اژانس ها رو بردن بالا