رشد ۲۱ درصدی بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری

امسال بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان چهارمحال و بختیاری ۲۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: بودجه این استان برای سال ۱۳۹۹ برابر چهار هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال پیش بینی شد.

او افزود: از این مبلغ یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و دو هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال از محل بودجه هزینه‌ای است.

شهریارپور اضافه کرد: امسال بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال بود که برای سال آینده با ۲۱ درصد رشد به یک‌هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: امسال اعتبارات هزینه‌ای چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال و در سال آینده با ۱۱ درصد رشد ۲ هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهریارپور گفت: از مجموع یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸، یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال از محل استانی، ۴۲۰ میلیارد ریال از محل نفت و ۳۱۹ میلیارد ریال از محل ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده تأمین می‌شود.

او افزود: دو هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای استان در سال آینده برای افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارکنان رسمی پیمانی و رشد حداکثری ۲۰ درصد حقوق نیرو‌های شرکتی دستگاه‌های اجرایی اختصاص دارد.

شهریارپور اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری می‌توانند تا سقف ۱۰ درصد این اعتبارات را در بخش‌ها و فصل‌های مختلف جابجا کنند.

انتهای پیام/ف

پیش بینی بودجه سال آینده چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.