رئیس پلیس راه شمال فارس:

جاده‌های فارس لغزنده و مه آلود است/تردد در محور‌ها روان است

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به لغزندگی محور‌های استان، گفت: برخی جاده ها مه آلود است.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه در محور‌های استان فارس شاهد بارش باران هستیم و سطح جاده‌های استان، لغزنده است، اظهار کرد: با وجود بارش باران و برف، همه محور‌های استان، باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

او با اشاره به مه آلودگی در برخی محورها، تصریح کرد: محور دشت ارژن به کازرون و شیراز به سمت مرودشت مه آلودگی به صورت خفیف وجود دارد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اضافه کرد: با توجه به لغزندگی، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و از هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند، قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه بویژه بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اضافه کرد: با توجه به تغییر سریع شرایط جوی، شهروندان به هشدار‌ها و توصیه‌های ماموران پلیس راه و عوامل راهداری مستقر در جاده‌ها و محور‌ها توجه کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/چ

وضعیت ترافیکی در محورهای استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار