آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: دریافت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از دیروز آغاز و تا چهارشنبه ادامه دارد.

چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامیحسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان دریافت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی گفت: برای شرکت در هفتمین آزمون دستگاه‌های اجرایی ۵۲۱ هزار ۹۳۷ کارت صادر شده که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ نفر زن و ۱۹۱ هزاد ۹۵۹ نفر مرد هستند.

او افزود: به عبارتی ۶۳.۲۲ درصد از داوطلبان زن و ۳۶.۷۸ درصد مرد هستند.

توکلی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون از دیروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان باید تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آبان به سایت سازمان سنجش جهت مشاهده و پرینت کارت مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (سه شنبه، ۲۸ آبان)  ۲۳۴ هزار ۷۵۸ داوطلب کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کرده اند.
 
توکلی گفت: این آزمون پنج شنبه ۳۰ آبان  در ۱۸۰ شهرستان و ۲۵۷ حوزه برگزار خواهد شد.
 
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون داوطلبان گروه اول و دوم صبح پنج شنبه گروه‌های سوم چهارم و پنجم عصر پنج شنبه برگزار می‌شود.
بیشتر بخوانید: سامانه توزیع کارت آزمون استخدامی فعال شد
توکلی تاکید کرد: آزمون صبح ساعت ۸ و ۳۰ و آزمون بعد از ظهر ساعت ۱۴ و ۳۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

۲۳۴ هزار نفر کارت شرکت در آزمون را دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بهتر نبود آزمون با یک هفته تعویق برگرار میشد تا ما با خیال راحت تر به حوزه های امتحانی مراجعه می کردیم الان مشکل ما کمبود وسایل نقلیه هست ما برای رفتن به حوزه امتحانی که اصفهان هست مشکل داریم
Iran (Islamic Republic of)
یک بی کار
۱۲:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب . ممنون میشم پیگیری کنید چرا به کارگیری نیروهایی که در آزمون های استخدامی قبول میشن اینقدر طولانی و زمانبر هست؟ با تشکر . ممننون میشم پیگیری بفرمایید باور کنید یک سال هست قبول شدیم اما هنوز شروع به کار نکردیم و اون دستگاه به هیچ عنوان پاسخگوی ما نیست . ما با آزمون قبول شدیم و حقمون این نیست