رئیس هیات تیراندازی با تپانچه استان البرز:

دانش آموزان مستعد البرزی، شناسایی شدند

هیئت تیراندازی با تپانچه البرز ضمن برگزاری ۷۶ مسابقه در هشت ماه گذشته دانش آموزان مستعد البرزی در این رشته را شناسایی کرده است.

دانش آموزان مستعد البرزی، شناسایی شدندنرگس کشاورز رشد، رئیس هیئت تیراندازی با تپانچه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: از ابتدای سال جاری  حدود ۷۶ مسابقه استانی و استعدادیابی دانش آموزان و آمادگی لیگ در رشته تیر اندازی با تپانچه  برگزار شده است .

او  افزود: نبود امکاناتی نظیر دستگا‌ه های سویس اسکو  در کل استان ها از جمله استان البرز مانع شرکت کردن تیم های استانی در مسابقات کشوری شده است .

کشاورز رشد، رئیس هیئت تیراندازی استان گفت: سالن مالک اشتر در مهرشهر کرج،  سالن شهید رجائی در محمد شهر،  سالن شهدای شهرداری در میدان استاندارد،  سالن تیر اندازی سپاه در شهر اشتهارد و نظر آباد فعال هستند اما در فردیس با وجود ورزشکاران علاقه مند  سالنی برای تمرین  تیراندازی نداریم.

او با اشاره به اینکه دو تیم فعال در لیگ تیر اندازی با تپانچه داریم افزود: آقای مصطفی نصیری و خانم‌ها لعیا محمدی ومهدیه عباسی در رشته تیراندازی با تپانچه در استان البرز عضو تیم ملی هستند.

رئیس هیئت تیراندازی با تپانچه  استان البرز در پایان گفت: در استان سه داور بین الملی وهمچنین مربی بین الملی داریم.

انتهای پیام/ر.خ

سه داور بین المللی تیراندازی، از افتخارات البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.