جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خبرداد؛

اجرا و افتتاح ۷۵۰ برنامه و طرح در هفته بسیج

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج ۷۵۰ طرح در استان افتتاح خواهد شد.

اجرا و افتتاح 750برنامه و پروژه در هفته بسیج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ هدایت الله امیری ، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در هفته بسیج ۷۵۰ طرح در استان افتتاح خواهد شد.

او در نشست خبری  افزود : از این شمار ۱۲۰ طرح در قالب اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: را ه اندازی کارگاه های پرورش قارچ،خیاطی،مرغ بومی و بازارچه های محلی و همچنین تشکیل صندوق های قرض الحسنه از مهم ترین این طرح ها ست.

سرهنگ  امیری  افزود: برای اجرا و راه اندازی این طرح ها بیش از ۱میلیارد تومان در غالب محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی هزینه شده است.

او گفت: توزیع ۱۵۰۰ بسته لوازم تحریر و لباس فرم بین برای دانش آموزان مناطق محروم و کم درآمد ، آب رسانی به روستاها ، کارگاه خیاطی و نمایشگاه اقتصاد مقاومت از دیگر برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در هفته بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: سه شنبه هفته آینده سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، تجمع بزرگ بسیجیان  در استان هرمزگان برگزار می و همچنین  بسته های موادغذایی برای اقشار کم درآمد در قالب بسیج سازندگی  توزیع می شود.

سرهنگ  امیری  افزود: به نیابت از هزار و ۵۰۰ شهید استان هرمزگان شعار امسال هفته بسیج "چهل سال خدمت جهاد و شهادت "است.

دبیر کمیته فرهنگی و تبلیغی کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان گفت: این کنگره  از ۱ تا ۵دی در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

سرهنگ رسول جهانداری افزود:کنگره ملی هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان  چهار اجلاسیه اصلی دارد.

 فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این نشست خبری گفت:از مردم استان به خاطر هوشیاری و صبوری پس ازافزایش قیمت بنزین تشکر می کنم و خدا را  شکر پس از افزایش نرخ بنزین هیچ تنش و آشوبی در استان نداشته ایم.

سردار اباذر سالاری ، افزود: مسوولان استان با نظارت دقیق بازار در تلاش اند تا از افزایش نرخ خدمات و کالاها در استان جلوگیری کنند.

برنامه های هفته بسیج از  ۳۰ آبان  آغاز می شود و تا ۶ آذر ادامه دارد .

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج تقدیر شد.

انتهای پیام / ن

اعلام برنامه های هفته بسیج در هرمزگان 

 

برچسب ها: هفته بسیج ، سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.