آسایش و آرامش؛ مهمترین مطالبه مردم از پلیس

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه آسایش و آرامش، مهمترین مطالبه مردم از پلیس است، گفت: تعدی به حقوق مردم خط قرمز پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: یکی از مهمترین بستر‌های پیشرفت، توسعه، تکامل و شکوفایی استعداد‌های جامعه وجود آرامش و امنیت اجتماعی است و قانون گرایی یکی از مهمترین ابعاد آن به شمار می‌رود.

او با بیان اینکه وجود قانون هر جامعه‌ای متناسب با نیاز‌های اجتماعی جامعه و منطبق با خواسته‌های عمومی مردم است، افزود: یکی از مهمترین بستر‌های شکل گیری امنیت اجتماعی، اعتماد عمومی و جلب مشارکت‌های مردمی است.

سردار میر فیضی مهمترین مطالبه مردم از پلیس را برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش در جامعه برشمرد و گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او با اشاره به اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء به دنبال ضعیف نشان دادن ثمرات انقلاب اسلامی است بر هوشیاری همگانی در مقابله با تبلیغات سوء دشمن تاکید کرد و افزود: مردم با حضور گسترده خود در همه عرصه‌ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند.

سردار میر فیضی اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را از مصادیق بارز جرم عنوان کرد و گفت: هرگونه اعتراض به قانون و هرگونه تجمعی باید در مسیر قانونی آن انجام شود و در این راستا نیز پلیس به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: پلیس هرگز اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عموم نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار میرفیضی با قدردانی از مردم خوب، فهیم و قدرشناس مازندران در همکاری با پلیس از شناسایی و دستگیری تعداد معدودی از معاندین نظام و افرادی که با رفتار‌های ناشایست خود سعی در ایجاد بی نظمی داشتند خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که در حوادث اخیر شاهد هیچگونه اتفاق تلخی در استان نبوده ایم به مردم عزیز استان توصیه کرد: ضمن جدا کردن صف خود از صف اخلال گران در صورت شناسایی و مواجهه با افرادی که قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/س
 

آسایش و آرامش، مهمترین مطالبه مردم از پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار