ناظم الشریعه: اوکراینی‌ها بدقولی کردند/ عنوان برترین بازیکن سال آسیا حق جاوید است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از روز اول در صدد حضور اوکراین در رقابت‌های مشهد بودیم، اما به دلیل بدقولی شان بعید می‌دانم دیگر با آن‌ها بازی کنیم.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی کویت به جای اوکراین در رقابت‌های چهارجانبه مشهد گفت: تیم ملی فوتسال کویت از تیم‌های بسیار خوب آسیا است که در این چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده اند. همان طور که می‌دانید کویتی‌ها بعد از آن که به کادر فنی خود یک سرمربی برزیلی را اضافه کردند موفق شدند در رقابت‌های مختلف حضور پیدا کنند و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند. نمونه بارز این مسئله شرکت در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا بود که دیدیم تیم ملی کویت توانست در آن مسابقات تیم مدعی عراق را از درو رقابت‌ها حذف کند و همین موضوع نشان می‌دهد که آن‌ها از تیم بسیار خوبی برخوردار هستند و نباید به هیچ عنوان آن‌ها را دست کم گرفت.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری تمرین تیم ملی فوتسال مشخص شد


سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره انصراف تیم ملی اوکراین از شرکت در مسابقات چهار جانبه مشهد هم گفت: اوکراینی‌ها به خاطر آن که در جام ملت‌های اروپا با تیم ملی بلاروس در یک گروه قرار گرفته است به همین دلیل تصمیم گرفت در رقابت‌های چهار جانبه مشهد شرکت نکند. همان طور که می‌دانید ما از روز اول به دنبال تیم ملی اوکراین بودیم تا در این مسابقات شرکت کند، اما به نظر من آن‌ها بدقولی کردند و بعید می‌دانم دیگر بتوانیم با آن‌ها بازی دوستانه‌ای را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اردوی تیم ملی قبل از رقابت‌های چهار جانبه مشهد گفت: قرار است تیم ملی تا قبل از رقابت‌های چهار جانبه مشهد یک جلسه تمرین را در مشهد برگزار کند این تمرین در تاریخ ۷ آذر ماه با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر ها برگزار می‌شود و بعد از پایان آن تمرینات کم کم خود را برای حضور در رقابت‌های چهار جانبه آماده می‌کنیم.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره مهدی جاوید ملی پوش کشورمان که اخیراً از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان کاندیدای برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است نیز بیان داشت: به نظر من مهدی جاوید یکی از بهترین بازیکنان فوتسال آسیا است. او در این چند سال پیشرفت بسیار بالایی داشته است و حتی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان برای تیم مس سونگون بسیار خوب کار کرد و به نظر من این جایزه حق جاوید است و امیدوارم که به حقش هم برسد.


بیشتر بخوانید: حضور کویت در تورنمنت فوتسال مشهد


او درباره ۲ بازیکن ژاپنی که با جاوید شانس گرفتن جایزه برترین بازیکن سال آسیا را دارند گفت: به نظر من این ۲ بازیکن در سطح جاوید نیستند و کنفدراسیون فوتبال آسیا این جایزه را باید به مهدی جاوید تقدیم کند و من هم با جاوید صحبت می‌کنم تا در این مراسم شرکت کرده تا بتواند جایزه خود را تحویل بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار