کاهش ۷ درصدی تلفات در حوزه درون شهری اصفهان

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت:در هفت ماهه سال جاری تلفات در حوزه درون شهری اصفهان ۷ درصد کاهش داشته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی معاون عمرانی استانداراصفهان در جلسه شورای ترافیک استان اصفهان با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری در حوزه درون شهری نیز این تلفات کاهش ۷ درصدی داشته افزود: این کاهش تلفات به علت، فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس، شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

سرهنگ پور قیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه در هفت ماه گذشته بیشترین تصادفات فوتی مربوط محور‌های غرب استان بوده گفت: بیشترین تصادفات مربوط به روز‌های پنج شنبه و جمعه است که علت ۴۸ درصد این تصادفات بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هم با اشاره به آمارفوتی ۸۰ درصدی عابران و موتور سیکلت سواران در تصادفات شهری خواستار ساماندهی موتور سیکلت سواران در استان شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به تردد روزانه بیش از ۸۰۰ هزار موتور سیکلت در استان گفت: برای کاستن از آمار تلفات، نیاز به آموزش و فرهنگ سازی برای رعایت قانون ضروری به نظر می‌رسد.


صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هم از توقیف ۶ هزار و ۵۰۰ موتور سیکلت متخلف خبرداد و گفت: در شش ماهه امسال ۷ هزار و ۱۰۰ راکب موتور سیکلت تحت آموزش قوانین و فرهنگ سازی قرار گرفتند که بازخورد‌های خوبی از این آموزش‌ها گرفته شد.

معاون استانداراصفهان در جمع بندی جلسه از اولویت بندی و تمرکز استان بر روی ۵ خط قطار حومه اصفهان، قطار سریع السیراصفهان- تهران، خط ۲ و ۳ مترو اصفهان، آزاد راه شرق اصفهان، رینگ چهارم ترافیکی اصفهان، افزایش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و ساماندهی و نظارت برحمل مواد خطرناک تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای ترافیک استان اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.